بجنورد؛

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه روستایی اسفراین خراسان شمالی

فرماندار شهرستان اسفراین گفت:از زمان دولت یازدهم تاکنون در حوزه روستایی شهرستان اسفراین از محل اعتبارات دهیاری ها و دستگاه های اجرایی ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مهدی عابدی در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری های اسفراین اظهار داشت: 9 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات دهیاری ها برای 136 روستا و در قالب 500 پروژه هزینه شده است.

وی افزود:16 میلیارد تومان در حوزه گازرسانی برای 13 روستا اعتبار تخصیص داده شده که در حال حاضر گازرسانی به 38 روستا با اعتبار 20 میلیارد تومان در حال اجراست.

عابدی تصریح کرد:طرح هادی 12 روستا با اعتبار 3میلیارد تومان نیز به اتمام رسیده و طرح هادی 5 روستای دیگر نیز با اعتبار 2 میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی گفت :کار آسفالت و روکش 37 کیلومتر راه روستایی برای 9 روستا با اعتباری افزون بر 7 میلیارد تومان به اتمام رسیده و برای 43 روستای دیگر نیز 37 میلیارد تومان اعتبار جهت آسفالت و روکش نیازمندیم.

وی با بیان اینکه چاه های شهرستان اسفراین دچار کم آبی هستند، خاطرنشان کرد:تاکنون 7 مجتمع آبرسانی با اعتبار 3 میلیارد تومان تکمیل شده است.

عابدی گفت: همچنین آبرسانی به 102 روستا با اعتبار 107 میلیارد تومان از سد اسفراین باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به مساجد و امامزداه ها و 13 میلیارد تومان در حوزه عشایر را از دیگر خدمات ارایه شده برای این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.