زاهدان؛

نشاط و شادابی لازمه‌ی سیمای شهری

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر زاهدان گفت: نشاط و شادابی به عنوان یکی از ضروریات و لازمه‌ی سیمای شهری مورد توجه و تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حامد صفت گل اظهار کرد: کمبود فضاهای مناسب تفریحی و گردشگری در زاهدان همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مدیران شهری بوده که خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده توسط شهردار تا حد زیادی در مسیر گسترش فضای سبز شهری اقدامات در خور توجهی انجام شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه‌ها با جدیت دنبال می‌شوند.

وی ادامه داد: موضوع گسترش فضاهای تفریحی و گردشگری در سطح شهر زاهدان و استاندارد سازی این اماکن جزء برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا پروژه‌ها و طرح‌های متنوعی در دستور کار این سازمان قرار گرفته که طبق برنامه‌های زمانبندی شده اجرا و به بهره‌برداری خواهند رسید.

صفت گل از افتتاح فاز اول مجموعه گردشگری شریعتی شمالی در دهه‌ مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: موضوع عدالت محوری و توجه به نقاط کمتر برخوردار به عنوان یکی از اولویت های سازمان پارک ها و فضای سبز همواره مورد توجه ما بوده به طوری که تاکنون با احداث پارک های مختلف به ویژه در نقاط حاشیه‌ای شهر از جمله پارک پردیسان(کریم آباد) در این راستا اقدام شده است و در واقع می‌توان گفت مجموعه‌ی گردشگری شریعتی شمالی خود نمونه‌ بارزی از این اقدامات است که ان‌شاءا... فاز اول آن در دهه‌ مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: نشاط ، شادابی ، لازمه ، سیمای ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.