مشهد؛

آل سعود نوکری آمریکا را می کند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در بین مردم اهل سنت و تشیع تربت جام گفت: شیعه وسنی باید در منطقه وحدت خودشان را حفظ کنند؛ آل سعود نوکری آمریکا را می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شهرستان تربت جام باید وحدت را داشته و برای تمام نقاط جهان اسلام الگو باشند.

وی افزود: شیعیان برای برادران اهل سنت باید خیر خواه باشند وسنی ها برای شیعیان ,الحمدلله 36 سال از انقلاب جمهوری اسلامی ایران می گذرد و مردم تربت جام همیشه با اخوت و برادری کنار هم زندگی کرده اند .

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: شیعه و سنی مبادا تحت تاثیر افکار انگلیس و آل سعود قراربگیرند ,آل سعود که بر طبل اختلافات می کوبد میخواهند شیعه وسنی را به هم بندازند آنها می خواهند خصومت بین شیعه و سنی راه بیاندازند اینها همه نوکری آمریکا را انجام می دهند که هم دشمن سنی و هم دشمن شیعه اند.

آیت الله عالمی افزود: جایی که وحدت و مردم باشند هیچ کس نمی تواند به این وحدت و نظام نفوذ کنند,اسلام با وحدت قدرت پیدا می کند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت در دنیا است که در برابر همه قدرت های دنیا ایستادگی کرده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.