فروشگاه نان صنعتی طعمه حریق شد + تصاویر

آتش سوزی یک فروشگاه نان صنعتی در منطقه سعادت آباد با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 16:30 عصر دیروز آتش نشانان ایستگاههای 58، 94 و 25 را به منطقه سعادت آباد، جاده امامزاده اعزام کرد.

محمد امامی معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه یک فروشگاه دو طبقه تولید نان صنعتی بود که درجریان آن قسمت بالای این فروشگاه که محل اسکان کارگران بود دچار آتش سوزی شد.

فروشگاه نان صنعتی طعمه حریق شد + تصاویر

فروشگاه نان صنعتی طعمه حریق شد + تصاویر


وی ادامه داد: دود و شعله زیادی از ساختمان فروشگاه به بیرون زبانه می کشید و آتش هرلحظه احتمال می رفت به قسمت های دیگر سرایت کند.

امامی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

معاون منطقه دو آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان به جستجو در داخل فروشگاه و طبقه فوقانی این ساختمان پرداختند که پس از بررسی کامل محل معلوم شد که به هیچ کس دراین حادثه آسیب نرسیده بود.

گفتنی است علت بروزاین آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی تهران دردست بررسی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار