آغاز اردوی المپيكی ها از 17 بهمن‌؛

هادی پور و عميدی از 3 بهمن‌ در اردو

تمرينات تيم ملی تكواندو مردان كشورمان به پايان رسيده است و دور جديد تمرينات تيم المپيكی از 17 بهمن‌ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی تكواندوی مردان كشورمان پس از اینكه موفق به كسب سه سهمیه برای بازیهای المپیك 2016 ریودوژانیرو شد، تمریناتش را در مركز جهانی فدراسیون تكواندو با 8 هوگوپوش آغاز كرد و در این مدت نیز هوگوپوشان كشورهای فرانسه و برزیل برای برپایی اردویی مشترك در ایران حضور داشتند.

پس از پایان اردوی مشترك با این كشورها، با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تكواندوی كشورمان، تمرینات تیم ملی به اتمام رسید و دور جدید تمرینات برای شركت در بازیهای المپیك 2016 از روز شنبه (17 بهمن‌ماه) در مركز جهانی فدراسیون تكواندو آغاز می شود اما آرمین هادی پور و امید عمیدی كه بعنوان نمایندگان ایران در مسابقات المپیك آزمایشی ریو 2016 هستند، از روز شنبه (3 بهمن‌ماه) وارد اردوهای تیم ملی می‌شوند تا برای شركت در این مسابقات كه یكم و دوم اسفندماه برگزار می شود، آماده شوند.

سرمربی تیم ملی تكواندوی كشورمان، در خصوص تعطیلی تمرینات تیم ملی تكواندو گفت: «باتوجه به آسیب‌های كهنه تكواندوكاران المپیكی، تصمیم بر این شد كه عاشورزاده، خدابخشی و مردانی مدتی استراحت كنند و به مداوای آسیب های كهنه‌شان مشغول شوند و پس از آن تمریناتمان را ادامه دهیم. البته در این بین، بغیر از بازیكنان المپیكی سایر ورزشكاران ما در اختیار باشگاهها هستند و بعد از مسابقات المپیك آزمایشی، هادی پور و عمیدی در صورت تمایل برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی در اختیار هستند. مسعود حجی زواره هم تصمیم گرفته است در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 شركت نكند و بدین ترتیب در كنار تیم المپیكی خواهد بود.»

آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی، هوگوپوشان حاضر در اردوی تیم ملی هستند كه هدایت این تیم برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باك و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است. 

تیم ملی تكواندوی كشورمان در سه وزن 58-، 80- و 80+ كیلوگرم مردان توسط عاشورزاده، خدابخشی و مردانی موفق به كسب سهمیه المپیك ریو 2016 شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار