تسلیت باشگاه پرسپولیس بمناسبت درگذشت زنده یاد رضا احدی

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درگذشت بازیکن اسبق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران را به اهالی ورزش و فوتبال و هواداران دو باشگاه تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در پی درگذشت زنده یاد رضا احدی که صبح امروز دوشنبه بعد از مبارزه‌ای سخت با بیماری در بیمارستان ایرانمهر به دیار باقی شتافت، هیأت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند. 

در این پیام آمده است؛

کسالت شدید زنده یاد رضا احدی در روزهای گذشته باعث ناراحتی همه ما بود و اینک از درگذشت او متأثر هستیم و در این میان آنچه که اندکی باعث التیام این اندوه می‌شود، آن است که او در سایه خداوند غفور و رحیم پس از تمام این سختی‌ها به آرامشی ابدی رسیده باشد.

رضا احدی که تا کاپیتانی استقلال پیش رفت، از سرمایه‌های فوتبال ایران بود که متاسفانه بسیار زود از میان ما رفت. باشگاه و هواداران پرسپولیس فارغ از آنکه او روزگاری هم برای پرسپولیس توپ زد، خود را صاحب و شریک این غم می‌دانند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این ضایعه را به جامعه ورزش و فوتبال، بویژه هواداران پرسپولیس و استقلال و خانواده آن زنده یاد تسلیت می‌گوید.

رضا احدی متولد نهم آذر ماه 1341 که سال‌ها برای تیم فوتبال استقلال توپ زد، سابقه بازی در فوتبال آلمان را نیز داشت و با سابقه 13 بازی و دو گل ملی از اسفند سال 73 تا پائیز سال 74 نیز پیراهن پرسپولیس را به تن کرد. روحش شاد...

گفتنی است؛ آخرین وداع با این پیشکسوت فوتبال ایران، فردا سه‌شنبه ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی اعلام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار