اصفهان؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری در اصفهان

سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد همکاری میان سازمان زیباسازی شهرداری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در زمینه تشکیل اتاق فکر تخصصی زیباسازی شهری برای نوآوری، بومی‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های تخصصی مورد نیاز سازمان زیباسازی در راستای رسیدن به شهری زیبا و نشاط آور برای شهروندان، با استفاده از کلیه توانمندی‌های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص طرفین به امضا رسیده است.

این تفاهم‌نامه که به مدت دو سال مشخص شده است سازمان زیباسازی شهرداری را متعهد می‌کند اولویت‌ها و نیازهای خود را به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرده و زمینه و بستر لازم برای حضور کارشناسان فنی و متخصص شهرک را به عنوان نماینده در جلسات مرتبط با موضوع کمیته‌های فنی خود در سازمان‌های مختلف فراهم آورد.

همچنین ایجاد بستر مناسب برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی مورد درخواست سازمان زیباسازی، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک و ارایه خدمات مشاوره فنی و تخصصی در اجرای طرح‌ها و طرح ‌های زیباسازی در کلیه بخش‌ها ازجمله تعهدات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بر اساس این تفاهم‌نامه خواهد بود.

شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان با هدف توسعه مبتني بر دانايي از طريق ايجاد مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري در اصفهان، قطب اقتصادي و صنعتي ايران شكل گرفته است.

اين سازمان به عنوان اولين سازمان موسس مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري در كشور، تلاش مي‌كند تا با ايجاد بستري مناسب براي توسعه فعاليت‌ شركت‌هاي دانش‌بنيان، زمينه لازم را براي تجاري‌سازي دستاوردهاي آن‌ها و جذب سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي فراهم آورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.