کیا رستمی: تیم کامیوند انتظارات را برآورده نکرد

دبیر فدراسیون تیر و کمان گفت: نتایج تیم کامیوند در مسابقات داخل سالن فرانسه رضایت بخش نبود.

رضا کیا رستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم کامیوند در مسابقات داخل سالن فرانسه اظهار داشت: تیم کامیوند داخل سالن مردان که در مسابقات فرانسه شرکت کرده بود نتایج قابل توجهی را به دست نیاورد و در مجموع انتظاراتی که از تیم کامیوند داشتیم برآورده نشد اما حرکت رو به رشدی برای کامیوند بود.
 
دبیر فدراسیون تیر و کمان افزود: از تیم کامیوند فقط اسماعیل عبادی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت که با صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی در مسابقات آمریکا می‌تواند شرکت کند. اما دیگر کمانداران نتوانستند در این مسابقات توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند.
 
کیا رستمی گفت: مسابقات داخل سالن در مقایسه با خارج از سالن بسیار سخت است و بیشتر کشورها با تیم تخصصی در این رقابت‌ها حضور دارند اما، ما همان تیم خارج از سالن را به این مسابقات اعزام کردیم و نکته مهم تیم داخل سالن ایران نسبت به خارج  از سالن از لحاظ تجربه بسیار جوان است و سابقه  حضور در مسابقات داخل سالن را ندارد.
 
وی افزود: برگزاری مسابقات داخل سالن نیاز به بودجه دارد و امسال فدراسیون تلاش زیادی کرد تا با حداقل امکانات ورزشکاران را برای مسابقات اعزام کند تا در سال‌های آینده با برنامه ریزی بهتری در این رقابت‌ها شرکت کنیم.
 
کیارستمی ادامه داد: برنامه فدراسیون این است که از سالهای آینده تیم داخل و خارج از سالن را از یکدیگر مجزا کند و هر تیمی در تخصص خودش در مسابقات شرکت کند. نباید نادیده بگیریم که تیم کامیوند خارج از سالن جز برترین تیم‌ها و قهرمان جهان است.
 
وی افزود: رقابت‌های داخل سالن ابزار متفاوت و تخصص ویژه می‌خواهد که امیدوارم در سالهای آینده با یک تیم متخصص این رشته در مسابقات شرکت کنیم. اما امتیاز مثبتی که برای تیم کامیوند ما از حضور در این رقابت‌ها داشت این است که تیم در شرایط مسابقه باقی ماند و برای رقابت‌های بعدی که پیش رو داریم یک فرصت استثنایی بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار