زنجان؛

شكارچيان پرندگان شكاری كمياب در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگيری 2 شكارچی پرندگان شكاری كمياب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زنجان؛ سرهنگ بهرام خليلي با اعلام این خبر افزود: در عملياتي ديگر پس از دريافت اخباري و اطلاعاتي مبني بر اقدام افرادي در شكار پرندگان حفاظت شده بلافاصله ماموران كلانتري 12 سهرورد به محل اعزام و 2 نفر به همراه يك خودرو پرايد را در محل مشاهده كردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بررسي ميداني از محل مشخص مي شود متهمان با برپايي ادوات شكار از قبيل تور و قفس هاي مخصوص در حال شكار پرندگان حفاظت شده هستند و هيچگونه مجوزي براي شكار ندارند و تعداد 6 عدد پرنده وحشي از نوع سهره شكار كرده بودند .

گفتني است، با هماهنگي مقام قضايي ادوات شكار و پرندگان شكار شده تحويل اداره محيط زيست شده و متهمان با تشكيل پرونده جهت طي مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند .

سرهنگ خليلي ادامه داد: در اقدامي ديگر با شكايت فردي مبني بر سرقت تجهيزات ساختماني از قبيل دينام بالابر ،دلر، آچارالات كشاورزي و تراكتور، سنگ فرز، ماموران كلانتري با بكارگيري منابع اطلاعاتي به فردي در اين رابطه مشكوك شدند.

وي با بيان اينكه با اعزام فردي سراغ فرد مورد ظن در قالب مالخر سارق و اقلام سرقتي كشف و شناسايي شده و متهم به نام؛ "ر-م" در اقدامي عملياتي و پليسي دستگير شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: شکارچیان ، پرندگان ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.