رند پال: از موضع اوباما در قبال برجام حمایت می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از عملکرد دولت این کشور درباره اجرای برجام و تبادل زندانیان آمریکایی حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی‌ام اس ان بی‌سی از عملکرد دولت آمریکا در موضوع برجام حمایت کرد. 

رند پال درباره اجرایی شدن برجام گفت: فکر می‌کنم وقتی که اتفاق خوبی رخ می‌دهد ما باید آن را جشن بگیریم، به نظر من برخی وقت‌ها به علل حزبی، سیاستمداران هر دو حزب به عروسک‌های کوکی تبدیل می‌شوند و صرفنظر از اینکه طرف دیگر کاری خوب انجام دهد آن‌ها باید اعتراضشان را بکنند! 

وی افزود: به نظر من، باید جشن بگیریم. من چندین سال است که برای سعید عابدینی تلاش می‌کردم و از او حمایت می‌کردم. ما تلاش کردیم که همه این افراد (زندانیان آمریکایی در ایران) به وطن بازگردند. به نظر من وقتی که اتفاقی خوب رخ می‌دهد ما نباید به گرایش‌های حزبی خود متوسل شویم و بگوئیم که همه چیز تقصیر رئیس جمهور اوباما است! به نظر من این اشتباه است. 

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: من به چنین موضع گیری‌هایی به دید حزب گرایی پوچ می‌نگرم. من وقتی با رئیس جمهور اختلافاتی دارم، این اختلافات را بیان می‌کنم، اما مسائلی هم وجود دارد که من در زمینه آن‌ها کاملا با رئیس جمهور هم نظر هستم. 

رند پال گفت: اصلاحات در قوانین کیفری و برخی از عفو‌هایی که او کرده است ایده خوبی است. من اجازه نمی‌دهم که برچسب‌های حزبی جلوی من را بگیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار