شیراز؛

نیروی انتظامی استراتژیک ترین مسئولیت را در کشور به عهده دارد

امام جمعه شهرستان "استهبان" گفت: نیروی انتظامی استراتژیک ترین مسئولیت ها را در کشور به عهده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  از شیراز؛ حجت الاسلام "خاوری" با حضور در جمع کارکنان انتظامي شهرستان "استهبان" ادامه داد: رضایتمندی و کارآمدی دو مولفه قدرت ملی در هر کشور محسوب می شود که این دو در سایه امنیت ایجاد و گسترش می یابد. 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامي سربازان ولايت و سلحشوران عرضه نظم و امنیت هستند، افزود: نیروی انتظامی، در سلسله مراتب حاکمیت، جایگاه بسیار رفیعی دارد، و این جایگاه به دلیل نقش مهم این نیرو در تولید امنیت اجتماعی و ایجاد اعتماد عمومی در بین شهروندان است.
نماينده ولي فقيه در شهرستان "استهبان" تصریح کرد: انقلاب، به زبان و بازوی شما چشم دوخته است و  حساسیت و تعهد پلیس نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب بیمه کردن انقلاب و نظام است.  
  
در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" نيز با بیان اینکه بهره گیری از فضائل ائمه جمعه چراغ راهنمای ما در انجام ماموریت هاي پليس است، افزود: امنیت یک تولید اجتماعی است و  امنیت مطلوب کشور حاصل تلاش، وحدت و همراهی مردم و مسولان با پلیس است. 

سرهنگ "داوود امجدی" فرمانده انتظامی شهرستان گفت: نقطه مشترک و دغدغه ائمه جمعه و نیروی انتظامی، امنیت ملی است و در نتیجه همراهی و هماهنگی این دو نهاد، امنیت ملی محقق می شود.  

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.