بجنورد؛

امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش، اقتدار و قدرت نیروهای مسلح کشور است

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش، اقتدار و قدرت نیروهای مسلح کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد، سردار موسی کمالی در جشنواره جوان سرباز سپاه جوادالائمه(ع) استان افزود: مروز امنیت نیاز ضروری و حیاتی همه جوامع بشری است و بدون آن هیچ امری تحقق پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر به دلیل نبود امنیت در برخی کشورها اتفاقات هولناک بسیاری از سوی استعمارگران رخ می دهد، افزود: آنچه ایران اسلامی را در برابر توطئه تمام زورگویان دنیا با اقتدار و صلابت نگه داشته، امنیت است.

سردار کمالی اظهارداشت: امنیت امروز ما مدیون خون شهدا، اقتدار، جانفشانی و تلاش نیروهای مسلح در دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز دنیا به این حقیقت رسیده که اگر دست درازی به کشور ما کند، دستش قطع خواهد شد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: اگر در عصر حاضر دولتمردان ما مقتدرانه در مذاکرات شرکت کرده و از حق ملت ایران دفاع می کنند، به خاطر قدرت نیروهای مسلح کشور است.

سردار کمالی گفت: با توجه به اینکه سربازان بخش اعظمی از نیروی انسانی نیروهای مسلح ما را تشکیل می دهند، در نتیجه نقش مهمی در عزت و دفاع از تمامیت ارضی کشور دارند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی افزون بر 2500 سرباز برای مقابله با دشمن حضور یافتند که یک سوم شهدای ما را سربازان تشکیل می دهند.

وی افزود: امروز در شرایط جنگی نیستیم اما اگر زمانی این کشور مورد خطر قرار گیرد دوباره همین جوانان ما وارد میدان شده و دشمن را به خاک ذلت می کشند.

سردار کمالی با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که بسیاری از ارزش های انقلاب را تضعیف کنند که یکی از این ارزش ها خدمت مقدس سربازی است، گفت: سربازی در واقع بحث مشارکت مردم در امر دفاع از کشور و ارزشهای ناب اسلام و انقلاب است.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در ادامه از تشکیل کارگروه رسیدگی به امورات سربازان خبر داد و اظهارداشت: در این کارگروه در خصوص وضعیت بکارگیری سربازان، نحوه رفتار با سربازان، درجات، افزایش هزینه مرخصی و افزایش کمک هزینه سربازان تصمیمات جدیدی اتخاذ می شود.

گفتنی است: در چهارمین جشنواره جوان سرباز سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از 56 سرباز نمونه در زمینه های فرهنگی، گروه های ناصرین، ورزشی، متأهل دارای دو فرزند و سربازانی که پایان خدمت آنها فرارسیده بود، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.