افشارزاده: آندو برای استقلال زحمات زیادی کشیده است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از زحماتی که تیموریان برای تیم استقلال و تیم ملی کشیده تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده گفت : در ابتدا جا دارد از زحماتی که تیموریان برای تیم استقلال و تیم ملی کشیده تشکر کنم و از اینکه وی در آغاز حضورش در تهران علاقه مندی خود را برای حضور در خانه خود یعنی استقلال اعلام کرده قددرانی کنم اما با توجه به مذاکرات صورت گرفته و عدم پاسخ گویی وی به باشگاه حضور وی در استقلال منتفی خواهد بود.
آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم فوتبال ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در دفتر بهرام افشارزاده مدیرعامل باشکاه استقلال حضور یافت تا در حضور پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان و در نشستی یک ساعته با استقلالی ها مذاکره کند.
 مسئولان باشگاه به آندو پیشنهادی بین 500 تا 600 میلیون را برای نیم فصل ارائه کرده اند اما از آن جایی که این بازیکن مبلغ سنگینی را بابت فصول گذشته از باشگاه استقلال طلب کار است و همچنین بدهی سنگین  مالیاتی که آندو بابت سالیان قبل حضور خود در استقلال دارد سبب شده که جلسه مسئولان استقلال با بازیکن سابق خود تاکنون بی نتیجه مانده و خروجی نداشته باشد.
تیموریان در جلسه امروز خطاب به مسئولان استقلال نیزگفته از باشگاه سایپا پیشنهاد دارد و قرار بر این شده تا این بازیکن پس از جمع بندی این پیشنهادات ،جواب  آبیرپوشان پایتخت را بدهد.
با توجه به این که تا این لحظه از سوی تیموریان جوابی به مسئولان باشگاه استقلال ارائه نشده بنابر این پیوستن آندو به استقلال منتفی است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۴
پولکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی