سیستان وبلوچستان؛

تجلیل از علما تجلیل از علم و عرفان الهی

تکریم و احترام به علمای جامعه خدمت به اسلام و اهل بیت (ع) است.

تجلیل از علما تجلیل از علم و عرفان الهیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در همایش تجلیل از حجت‌الاسلام محمود بیانی امام جمعه سابق زابل گفت: تجلیل از علما و روحانیت، تجلیل از علم، تقوا و فقاهت است، آن هم شخصیتی چون حاج آقای بیانی که خیر و برکات زیادی را برای سیستان در پی داشت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: چنین بزرگداشت هایی باعث می شود که نسل امروز و فردا بدانند که چه مفاخر ارزشمندی داشته ایم و بین نسل ها فاصله ای در بعد شناخت افراد ایجاد نشود.

وی با بیان این که حجت‌الاسلام بیانی زندگی ساده و بدون آلایش و تشریفات و تجملات در منطقه سیستان داشتند، تصریح کرد : عشق و علاقه این بزرگوار به منطقه سیستان بر هیچ کس پوشیده نیست، ایشان پاره تن خود را برای این نظام و انقلاب قربانی کرده است.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل نیز در این همایش گفت : حجت‌الاسلام بیانی در سخت‌ترین زمان‌ها در منطقه سیستان ماموریت داشته‌اند تا در سنگر نماز جمعه و در قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا به عنوان فرمانده قرارگاه ایفای نقش کنند.

وی افزود: این عالم بزرگوار یکی از ناشرین معارف اهل بیت (ع) هستند و در راه دفاع از اسلام و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی این عطیه بزرگ خداوند متعال، فرزند عزیز خودشان را به قربانگاه فرستادند تا این آرمان‌ها و ارزش‌ها حفظ شود.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا بیان کرد: تجلیل از مقام علمی و جایگاه مردمی حجت الاسلام بیانی، وظیفه تمامی مردم و مسئولان است و امید می رود با برگزاری این مراسم ، مردم منطقه بیش از گذشته از فضیلت های وجودی وی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند گردند.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: تحلیل ، علما ، علم ، عرفان ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.