مانچینی سرمربی ناپولی را نژادپرست دانست

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان پس از پیروزی تیمش مقابل ناپولی ،به شدت از سرمربی ناپولی انتقاد کرد و او را نژادپرست خواند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اینتر در خانه ناپولی در چارچوب رقابت های جام حذفی ایتالیا، و صعود اینتر به مرحله نیمه نهایی، روبرتومانچینی به شدت   از مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی انتقاد کرد و گفت او نژادپرست است وباید از دنیای فوتبال بیرون انداخته شود.

مانچو و ساری پس از آنکه آدم لیائیچ، گل دوم اینتر را به ثمر رساند، در کنار زمین با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و به دنبال این ماجرا سرمربی اینتر از نیمکت تیمش اخراج و به سکوها فرستاده شد.

مانچینی گفت ساری از الفاظ توهین آمیز و زشتی علیه او استفاده کرده است.

او که در پایان بازی به شدت عصبانی بود، گفت: شما می توانید از ساری بپرسید چه اتفاقی افتاد زیرا او  یک نژادپرست است.

افرادی مانند او نباید در فوتبال دنیا باشند. او مردی 60 ساله است و باید از گفته خود خجالت بکشد. من از نیمکت بلند شده بودم تا از داور چهارم در باره دلیل پنج دقیقه وقت تلف شده سئوال کنم. همان لحظه بود که ساری هم از جایش بلند شد و بر سر من فریاد زد و از الفاظ رکیکی استفاده کرد.داور چهارم همه چیز را شنید ولی من اخراج شدم.

مانچینی ادامه داد: این اتفاق مسابقه امروز را تحت الشعاع قرارداد که مایه خجالت است. 

سرمربی اینتر در پایان گفت: بعد از بازی ساری مرا پیدا کرد و می خواست از من عذرخواهی کند، اما او باید خجالت بکشد. در انگلیس، به کسی مانند او حتی اجازه داده نمی‌شود که پایش  به زمین تمرین بگذارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مانچینی ، اینتر ، ناپولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار