در ادامه جوان گرایی جلالی؛

زکریا به تیم بزرگسالان سایپا آمد

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در آخرین لحظات نقل و انتقالات فردین زکریا را به لیست بزرگسالان نارنجی پوشان اضافه کرد.

زکریا به تیم بزرگسالان سایپا آمد

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران در آخرین روزهای نیم فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم بر خلاف سایر روزهای پنجره خرید زمستانی که بازیکنی را جذب نکرده بود، اقدام به خرید آندرانیک تیموریان، مهدی دغاغله و جذب فردین زکریا از تیم زیر 23 سال خود کرد.

این بازیکن که سابقه حضور در تمام تیم‌های پایه باشگاه سایپا را داشته است و در ادامه روند جوان گرایی مجید جلالی و معرفی استعدادهای این باشگاه فعال در فوتبال پایه به تیم بزرگسالان سایپا اضافه شده است.

هر چند خودرو سازان در ترکیب اصلی خود به دلیل رقابت برای کسب سهمیه آسیا از چندین بازیکن با تجربه چون ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، جواد نکونام، روزبه شاه علی دوست، مجید ایوبی، غلامرضا رضایی و میلاد میداودی استفاده می‌کنند و در ادامه لیگ نیز آندو تیموریان به این ترکیب اضافه می‌شود، اما حضور بازیکنانی چون مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، محمدحسین علی نژاد، محمد حسین منادی، باقر نیاری، علی شجاعی، محمد سلطانی مهر، حسین کامیاب، امین جوادی مقدم و ماهان رحمانی نشانگر تلاش مجموعه سایپا برای میدان دادن به بازیکنان خوش آتیه است.

حضور سه بازیکن سال‌های قبل تیم پایه سایپا در ترکیب اصلی تیم‌ ملی امید در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و درخشش مهدی ترایب این نکته را به خوبی اثبات می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلالی ، سایپا ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.