معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تعطیلی پنج‌شنبه مدارس در سال آتی

معاون پرورشی آموزش و پرورش گفت: تعطیلی پنجشنبه مدارس در سال 95 نیاز به بررسی و ارزیابی بیشتر دارد و در صورت موفقیت در ارزیابی ها گسترش می‌یابد.

حمید رضا کفاش در گفتگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به وضعیت تعطیلی پنجشنبه مدارس در سال آینده اظهار کرد: دو سال است که طرح آزمایشی تعطیلی در پنجشنبه‌های مدارس در دو هزار و 130 مدرسه ابتدایی در سطح کشور اجرا شده است این طرح در سال گذشته مورد ارزیابی کمی قرار گرفت و امسال هم مورد ارزیابی کیفی قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: در پایان دوران تحصیلی خرداد ماه ارزیابی این دو سال را به شورای معاونان وزارت خانه ارائه می‌کنیم اگر ارزیابی این دو سال موفق باشد سال آینده نیز تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس ادامه می‌یابد و در تعداد بیشتری از مدارس این طرح اجرا می‌شود. 

کفاش تاکید کرد: اما اگر ارزیابی این طرح طی دو سال گذشته ناموفق باشد آن را تعطیل و متوقف می‌کنیم. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
باید تعطیل باشد پس چطور معلمان وقت برای خانواده یا... بزارند . بچه ها هم همین طور مگر چقدر توان دارن که پنجشنبه ها هم بروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ دی ۱۳۹۴
باسلام اگر تعطیل نباشد بهتر است ساعت درس بچه ی ابتدایی زیاد شده حجم دروس وتکالیف انها هم زیاد شده اگر ساعات روز پنجشنبه اضافه شود از خستگی بچه ها هم کم میشود اگر در تالیف کتب ابتدایی دقت بیشتری شود واز حجم غیر مفید انها کم شود خیلی خوب است کتاب باید کم حجم ومفید باشد مگر دگذشته چنین نبود الان وقت بچگی بچه هاست نه وقتی که پیر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۰ دی ۱۳۹۴
با سلام
مدارس بايد پنجشنبه تعطيل باشند همينجوري بچه ها در طول هفته وقت اضافه مي آْورند .
آخرین اخبار