قزوین ؛

نصب 20 دوربین ثبت تخلفات در مسیرهای ارتباطی

در بهمن‌ ماه سال جاری 20 دستگاه دوربین در محورهای مواصلاتی استان قزوین نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛رئیس پلیس راه استان قزوین گفت:در راستای کنترل متخلفان با دوربین‌های مدرن که قابلیت ثبت و ضبط سرعت لحظه‌ای و میانگین سرعت طی شده از سوی رانندگان در مسیرهای پر تردد و شاه‌راه‌های ارتباطی در کشور بیش از یک هزار و 800 دستگاه دوربین در مسیرهای ارتباطی کشور نصب می‌شود که با حساسیت محورهای این استان 20 دستگاه دوربین به استان قزوین اختصاص یافته است.

بهرام زینلی افزود: در محور مواصلاتی آزادراه قزوین ـ کرج 6 دستگاه، در محور آزادراه قزوین ـ زنجان 6 دستگاه، محور قدیم قزوین ـ رشت چهار دستگاه و چهار دستگاه نیز در محور قدیم قزوین ـ تهران در بهمن‌ماه جاری نصب و راه‌اندازی می‌شود.

زینلی به طرح‌های کنترل نامحسوس ویژه در ماه‌های جاری تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت محورهای مواصلاتی استان قزوین کنترل نامحسوس از سوی پلیس راه این استان به صورت ویژه در ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: تست سلامت رانندگان ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی استان قزوین تاکنون در سه مرحله انجام گرفته و تا پایان سال جاری تداوم دارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در مدت باقی‌مانده تا پایان سال هر ماه سه طرح کنترل رانندگان وسایل شخصی و ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی این استان با بیش از 45 تیم متشکل از نیروهای پلیس راه و نیروهای انتظامی در مسیرهای ارتباطی استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.