مقیمی در دومین همایش استانداران و فرماندارن:

داوطلبانی رد صلاحیت شده ظرف سه روز مقرر اعتراض خود را به هیئت‌های اجرایی اعلام کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شدند در سه روز مقرر می‌توانند به هیئت‌های اجرایی اعتراضات خود را اعلام کنند.

داوطلبانی رد صلاحیت شده ظرف سه روز مقرر اعتراض خود را به هیئت‌های اجرایی اعلام کنندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در دومین همایش استانداران و فرماندارن کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به محور اصلی این همایش اظهار داشت: موضوع اشتغال، تولید، بیکاری بسیار مهم است و می‌تواند آثار بسیار بالایی در پروسه انتخابات داشته باشد.

وی افزود: این همایش در راستای خواسته معاون اول رئیس جمهور است که این فرصت را غنیمت شمردیم و از استانداران و فرمانداران دعوت به عمل آوردیم تا به موضوعات مهم در حوزه کشور بپردازیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه این همایش در راستای برطرف کردن مشکلات جدی استان‌ها است تصریح کرد: در این همایش 5 نفر از استانداران کشور 5 موضوع مهم را مطرح می‌کنند. که در زمان مقرر مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به موضوع رد صلاحیت‌ها تصریح کرد: کسانی که صلاحیتشان رد شده در سه روز مقرر می‌توانند به هیئت‌های اجرایی اعتراضات خود را اعلام کنند. توصیه ما این است که فرمانداران در مدت باقی‌مانده مشاوره دهند تا به دایره تایید صلاحیت‌ها بازگردند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن تشکر از معتمدین هیئت‌های اجرایی خاطر نشان کرد: ما در پروسه ثبت‌نام داوطلبان در جریان فعالیت‌های حوزه های اصلی و فرعی انتخابات بودیم و حضورشان در اکثر حوزه‌ها بسیار خوب بود و همواره اظهار نظرشان براساس چارچوب قانون بود که این نشان دهنده این است که معتمدین مردم بسیار خوب عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار