رضاییان : قهرمانی در لیگ وزنه برداری دور از ذهن نیست

وزنه بردار تیم یاسین پیشروگفت: وزنه برداری رشته رکوردزنی است شاید قهرمان این فصل تیم ما باشد.

مرتضی رضاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: فینال مسابقات لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان اواخر این هفته به میزبانی نیروی زمینی در تهران برگزار خواهد شد، با توجه به اینکه این ورزش با رکوردزنی سر و کار دارد احتمال اینکه قهرمان فصل 94 شویم وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: یاسین پیشرو در جدول لیگ برتر در  رتبه دوم قرار دارد اگر در هفته نخست این مسابقات اوتی نمی دادیم و بهداد مصدوم نمیشد چه بسا ما هم اکنون در صدر جدول بودیم با این حال بچه ها عملکرد خوبی تا هفته چهارم از خود ارائه کردند که قابل تقدیر است.

رضاییان در ادامه گفت: با ذوب آهن 100 امتیاز اختلاف داریم، به نظرم اگر حریف قدر ما یک اوتی دهد به ذوب برسیم و چه بسا از این تیم جلوبزنیم بهر حال باید تا روز آغاز این رقابتها منتظر بمانیم و ببینیم چه نتایجی رقم خواهد خورد.

رضاییان در ادامه گفت: قضاوت داوران در این چهار هفته خوب بوده و مشکل خاصی نداشتند، هرچند سیستم داوری عوض شده است در کل، داورهای حاضر در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی عنوان کرد: تیم های حاضر در این مسابقات هم خوب کار کردند، تیم های ملی حفاری که در جایگاه سوم قراردارد یا مناطق نفت خیز در رتبه بعدی جدول قراردارند، اینها از قدیمی ترین تیم های این رقابتها هستند و بقیه تیمها نیز در حد توان خود به میدان آمدند.

تلاش می کنم به اردو دعوت شوم
رضاییان در این باره گفت: هماهنگی هایی با سرمربی درخصوص بازگشت دوباره به اردوهای آماده سازی تیم ملی شده است در هفته اخر لیگ برتر ومسابقات قهرمانی کشور تلاش خواهم کرد تا رکورهای خوبی کسب کنم و دوباره در خدمت تیم ملی باشم.

مربیگری سخت تر از وزنه زدن است
 وی در پایان خاطر نشان کرد: از سال 82 تا 93 پیراهن تیم ملی را به تن کردم تا جایی که توان دارم دوست دارم وزنه بزنم و این اعتقاد را هم دارم که مربی گری سخت تر از وزنه زدن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار