قم؛

به میدان نرفتن صبا در لیگ جوانان کشور

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: به دلیل برخورد با قرعه استراحت در بازی در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به میدان نمی‌رویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛اصغر زرگر گفت: تا کنون سه بازی از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشته‌ایم و بازی‌ها بعد از سه هفته تعطیلی از امروز پیگیری می‌شود.
 
وی ادامه داد: سه پیروزی بسیار خوب در دیدار‌های هفته‌های اول تا سوم فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور صبای قم را در صدر جدول رده‌بندی قرار داده اما هنوز تا صعود از مرحله گروهی و رفتن به جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فاصله زیادی داریم.
 
سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: برابر تیم‌های فوتبال جوانان بهارنارنج بابل‏، استعداد برتر مشهد و مدرسه عالی‌حرفه‌ای مشهد با انگیزه بالای بازیکنان و تدابیر ارزشمند کادر فنی، تیم ما سه پیروزی با ارزش به دست آورده‌آم و همچنان به ادامه موفق بازی‌های لیگ امیدواریم.
 
وی افزود: خوشبختانه شرایط اردوی ما از هر نظر مطلوب است، به واسطه بردهای خوبی که در هفته‌های قبل داشته‌ایم بازیکنان وضعیت روحیه و روانی خوبی دارند و با برنامه‌هایی که کادر فنی در تعطیلات در نظر گرفته، همچنین آمادگی جسمانی بازیکنان در حد ایده‌ال است.
 
زرگر عنوان کرد: همه بازیکنان ما مصمم به ارائه بهترین نمایش خود در دیدارهای هفته‌های بعدی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور و ان‌شاءالله کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات و راهیابی تیم جوانان صبا به لیگ برتر فوتبال هستند.
 
سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم راجع به وضعیت بازیکنان این تیم، تصریح کرد: ما سه هفته متوالی روی نوار پیروزی بودیم زیرا بازیکنان انگیزه بالایی داشتند و کادر فنی به خوبی تیم را مدیریت می‌کرد، اما به یک‌باره تعطیلات لیگ شروع شد و بازیکنان به اجبار به استراحت رفتند.
 
زرگر با بیان اینکه بازی بعدی جوانان صبای قم در مقابل تیم دانش‌ فریدون‌کنار انجام می‌شود، ابراز کرد: ما قبل از اینکه به مصاف حریف خود برویم و در دومین دیدار خارج از خانه این فصل برابر دانش بازی کنیم، یک هفته استراحت داریم یعنی در هفته چهارم به دلیل قرعه استراحتی که به تیم صبا خورده، فرصت خوبی برای کادر فنی تیم ما است که تیم دانش فریدون‌کنار را به خوبی آنالیز کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم جوانان صبای قم در هفته‌های قبل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست دادن تیم‌های بهارنارنج بابل و استعداد برتر مشهد در ورزشگاه شهید حیدریان قم و غلبه بر تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد در ورزشگاه تختی این شهر شده است و در صدر جدول جای دارد.
 
انتهای پیام‌/گ
برچسب ها: قم ، صبا ، بازیکنان ، تیم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.