شیراز؛

پايان خط سارقان احشام در شهرستان قيرو كارزين

فرمانده انتظامي شهرستان "قيرو كارزين" از دستگيري دو نفر سارق احشام در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ سرهنگ دوم "حسين مهدوي نژاد" اظهار كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح شهرستان "قيرو كارزين"، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. 

وي گفت: با بررسي سرقت هاي انجام شده و انجام تحقيقات پليسي، يکي از سارقان شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي در مخفيگاهش دستگير شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان "قيرو كارزين" ادامه داد: در بازجويي به عمل آمده از سارق دستگير شده و استفاده از روش هاي علمي با تكيه بر شواهد و مستندات، متهم به 35 فقره سرقت با همدستي يك نفر ديگر در اين شهرستان اقرار كرد. 

سرهنگ دوم "مهدوي نژاد" بيان كرد: با تلاش ماموران همدست متهم نيز دستگير و هر دو سارق پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شدند. 

وي خاطر نشان کرد : بی توجهی به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ساز بروز سرقت از دامداري ها است كه ضرورت دارد شهروندان در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه‌هاي پليس را مورد تاكيد قرار دهند. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.