مشهد؛

خراسان رضوی و صد پروژه نیمه تمام ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در خصوص پروژه های نیمه تمام ورزشی گفت: حدود 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی که جهت راه اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان نیشابور به این شهرستان سفر کرده بود، طی نشست صمیمی با ورزشکاران و مدال آوران نیشابوری و روسای هیات های ورزشی این شهرستان در جریان مشکلات و کمبودهای ورزش نیشابور قرار گرفت.

صبوریان در خصوص ورزش استان گفت: تمرکز ما بیشتر بر روی مناطق کمتر برخوردار از ظرفیت های ورزشی است و شهرهایی که با کمبود امکانات ورزشی مواجه می باشند، اولویت اصلی ما در ورزش استان است.

وی در خصوص حمایت از ورزشکاران و قهرمانانی که حایز مدال های ملی و بین المللی شده اند، گفت: حتما از طریق ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه مدونی برای حمایت از این ورزشکاران در نظر گرفته خواهد شد و ما نیز در استان برای حمایت از این ورزشکاران برنامه هایی را در نظر داریم.

صبوریان در باره پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور و استان گفت: متاسفانه در سطح کشور قریب به 3000 پروژه نیمه تمام ورزشی و در استان خراسان نیز حدود100 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی افزود: استادیوم 15هزار نفری انقلاب نیشابور نیز یکی از این پروژه های نیمه تمام است که البته اعتبارات این ورزشگاه ملی است و باید از سطح کشور تامین شده و از طریق دولت ابلاغ گردد.

صبوریان با اشاره به اینکه ساخت و ساز داخل ورزشگاه انقلاب نیشابور برعهده شرکت توسعه و تجهیزات کشور می باشد، گفت: متاسفانه شرکت توسعه و تجیهزات کشور نتوانسته است اعتبارات لازم را به این پروژه اختصاص دهد.

وی ادامه داد: ما به کمک استاندار در تلاش هستیم تا اقدام خوبی در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام خصوصا پروژه های بزرگی مانند ورزشگاه انقلاب رقم بخورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.