قزوين؛

تصادفات در محورهای مواصلاتی قزوین 25 کشته بر جای گذاشت

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین گفت: تصادفات در محورهای مواصلاتی استان در آذرماه سال جاری 25 کشته و 342 مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مهرداد تائبی اظهار کرد: طی آذرماه سال جاری آمار فوتی در تصادفات محورهای مواصلاتی استان قزوین نسبت به زمان مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تصادفات در محورهای مواصلاتی استان قزوین طی آذرماه سال جاری 25 فوتی داشته است که از این تعداد 18 نفر را آقایان و هشت نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین تصریح کرد: از 25 نفر فوتی در تصادفات آذرماه سال جاری دو نفر در تصادفات درون شهری و 23 نفر در تصادفات مسیرهای برون‌شهری جان باختند.

تائبی اضافه کرد: تعداد فوت شدگان در تصادفات آذرماه سال گذشته به 28 نفر رسیده بود که از این تعداد 20 نفر را آقایان و 8 نفر را بانوان تشکیل می دادند.

وی به تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای در آذرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: 342 نفر در حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قزوین مصدوم شدند که از این تعداد 247 نفر را آقایان و 95 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
در آذرماه سال گذشته 341 نفر در تصادفات محورهای مواصلاتی استان قزوین مصدوم شدند که این تعداد در مدت مشابه سال جاری یک نفر افزایش یافته است که باید در این زمینه تدابیر جدی لحاظ شود.




انتهاي پيام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.