ممنوعیت پوشیدن پالتو برای دانش آموزان یک مدرسه در زمستان! + تصویر

مدرسه تهدید کرده است که در صورت نقض این قانون حتی در دمای مثبت یک درجه‌ی سانتی‌گراد فرد خاطی بازداشت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، روسای یک مدرسه دستورالعملی را صادر کردند که بر اساس آن دانش آموزان به دلایل مسائل امنیتی نباید در فضای مدرسه پالتو بپوشند. حتی مدرسه تهدید کرده است که در صورت نقض این قانون حتی در دمای مثبت یک درجه‌ی سانتی‌گراد فرد خاطی بازداشت خواهد شد.

امروز محصلان مدرسه‌ی کاتولیک «کاردینال نیومن » در ایست ساسِکس خشم خود را علیه این تصمیم عجیب‌وغریب اعلام کردند.

نوجوانی ده‌ساله که ترجیح داد ناشناس بماند، گفت: اینکه در کلاس پالتو نپوشیم مشکلی ندارد اما برای دانش‌آموزانی که نباید در زنگ تفریح یا در حین جابجایی بین کلاس‌ها پالتو بپوشند، اصلاً منصفانه نیست. اگر در مدرسه جالباسی یا کمد وجود داشت خوب می‌شد اما ما را مجبور کرده‌اند پالتوها را در کیفمان جا دهیم یا آن را روی دستمان حمل کنیم.

دکتر کیلمارتین می‌گوید: اینجا در مدرسه‌ی کاتولیکِ «کاردینال نیومن » ما قوانین سخت‌گیرانه‌ای در داشتن لباس متحدالشکل داریم که در تطابق با استانداردها و انتظارات بالای ماست. اجازه نمی‌دهیم دانش آموزان در نوبت 8:40 صبح تا 3 بعدازظهر در محوطه‌ی مدرسه پوشش‌های دیگری مثل پالتو یا جواهرات گران‌قیمت داشته باشند. قوانین مدرسه همیشه ثابت بوده و فقط اول هرسال تحصیلی آن‌ها را به دانش آموزان یادآور می‌شویم. در ضمن کسانی که از این قانون تخطی کنند زنگ تفریح را در بازداشت سپری می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار