رئوفیان در همایش حزب ایران زمین:

هیچ جناح و گروهی نمی‌تواند برجام را مصادره به مطلوب کند

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: هیچ جناح و گروهی نمی‌تواند برجام را مصادره به مطلوب کند چرا که این دستاورد متعلق به ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین در همایش انتخاباتی این حزب که صبح امروز(جمعه) در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار داشت: همراه بودن دو بال اصولگرایی و اصلاح طلبی، لازمه حرکت و اوج گرفتن کشور است.

وی افزود: اصولگرایانی که با انگیزه اصلاح‌طلبی وارد عرصه فعالیت و میدان سیاست‌ورزی نشوند، به مقصد نخواهند رسید و اصلاح‌طلبانی هم که معتقد به اصول که همان اسلام، ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، مردم و قانون اساسی است نباشند، چنین خواهند بود.

دبیرکل حزب ایران زمین با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری نقشه راه حزب ایران زمین را تعیین کرده است، تصریح کرد: حزب ایران زمین یک حزب اصولگرا با انگیزه اصلاح طلبی است.

وی همچنین اظهار داشت: ما برجام را به عنوان یک دستاورد بزرگ و جشن ملی تلقی می‌کنیم و هیچ جناح و گروهی نمی‌تواند برجام را مصادره به مطلوب کند، چرا که این دستاورد متعلق به ملت ایران است.

دبیر کل حزب ایران زمین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات هفتم اسفند تصریح کرد: استراتژی حضور حداکثری مردم درانتخابات، همت مضاعفی است که احزاب و گروه‌های سیاسی باید در جهت تحقق آن تلاش کنند.

رئوفیان با بیان اینکه انتخابات به رخ کشیدن اقتدار و حضور مردم در صحنه است، ابراز کرد: مسئله ای که بیش از همه اهمیت دارد، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است و ما باید در این جهت تلاش کنیم.

وی با تاکید براینکه مجلس دهم باید به معنای واقعی کلمه خانه ملت باشد نه خانه یک جناح و گروه خاص، تاکید کرد: اصلاح طلبی که مبنای اصولگرایی را نبپذیرد و بخواهد به مجلس راه پیدا کند، دیگرنمی‌تواند براساس مبانی اصولگرای حرف بزند و موضع بگیرد و اصولگرایی هم که به دور از انگیزه اصلاح طلبی قصد ورود به مجلس را داشته باشد، این مسئله به حال کشور مضر خواهد بود.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در پایان با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انتخاب ما در بحث خبرگان  رهبری درست نباشد، این مجلس نمی تواند به رسالت بسیار سنگین خود به عمل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.