پخش‌کنندگان و آخرین رقم گیشه‌ی سینماها

تنها 10 روز مانده به آغاز جشنواره‌ی فیلم فجر، یک فیلم کمدی و یک ملودرام اجتماعی پیشتازان فروش سینما‌ هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «در مدت معلوم » در مدت 36 روز به مجموع فروشی نزدیک به یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسید و «شیفت شب» پس از 10 هفته اکران، همچنان مخاطب دارد.
 
به گفته‌ی امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران، فیلم «در مدت معلوم» (یا فی المدت المعلوم) به کارگردانی وحید امیرخانی پس از 36 روز اکران در سینماهای تهران با در اختیار داشتن 20 سالن، یک میلیارد و 170 میلیون و پس از 20 روز نمایش در 50 سالن شهرهای دیگر، در حدود 530 میلیون تومان فروش داشته است.
 
این فیلم با بازی جواد عزتی، ویشکا آسایش و هومن سیدی از 25 آذر در حال نمایش است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «آنچه از گفتنش شرم داریم بی شرمانه بر ما می‌تازد. میثم دربه در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که میخواد معضلات بلوغ و جنسی دختر و پسرا را حل کنه.»
 
«شیفت شب» نیکی کریمی هم تاکنون با پشت سر گذاشتن دهمین هفته‌ی اکران خود به فروشی نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان دست یافته است.
 
حبیب اسماعیلی،‌ مدیر رسانه فیلمسازان با اعلام این مطلب گفت:‌ این فیلم با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع و نیکی کریمی، به فروش یک میلیارد و 100 میلیون در تهران و 400 میلیون تومان در شهرستان دست یافته است و نمایش آن با 10 سالن در تهران و 25 سالن در شهرستان همچنان ادامه دارد.
 
فیلم «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده هم که از سوی دفتر بامداد فیلم پخش می‌شود، پس از 22 روز نمایش در 20 سینمای تهران 340 میلیون تومان فروخته است.
 
همچنین این فیلم پس از دو هفته نمایش در 10 سینمای سایر شهرها به فروش 90 میلیونی دست یافته است.
 
«شکاف» با بازی بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولت‌شاهی و هانیه توسلی که از نهم دی‌ماه روی پرده است، تاکنون به مجموع فروش 430 میلیونی رسیده است.
 
«بوفالو» با نقش آفرینی پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی فیلم دیگر سینماهاست که از نهم دی‌ماه روی پرده رفته است.
 
به گفته‌ی سعید خانی (مدیر پخش نسیم صبا)، این فیلم به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان با در اختیار داشتن 13 سالن در تهران و شهرهای دیگر تاکنون 80 میلیون تومان فروش داشته است.
 
«بوفالو» روایتگر «داستان شکوفه و پیمان، زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند؛ غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.»
 
«خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته که وارد هفته‌ی سوم نمایش شده است، تا کنون با در اختیار داشتن 16 سالن 139 میلیون تومان فروش داشته است.
 
به گفته‌ی احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم، این فیلم در حال حاضر تنها در سه شهرستان اکران شده است و در روزهای آینده به تعداد سالن‌های آن افزوده خواهد شد.
 
«این سیب برای تو» به کارگردانی سیروس الوند نیز که توسط «هدایت فیلم» پخش می‌شود، در حالی وارد هفته‌ی دهم نمایش شده که تا کنون به مجموع فروشی در حدود 960 میلیون تومان دست یافته است. این فیلم در 9 سینمای تهران و 22 سینمای سایر شهرها در حال نمایش است.
 
«نقش‌نگار» نیز در 9 روز اکران خود 120 میلیون تومان فروخت. این فیلم که پس از مدت‌ها سرانجام در فاصله کمی تا شروع جشنواره فیلم فجر بر پرده سینماها رفت، با در اختیار داشتن 24 سالن در تهران، به فروش 92 میلیون تومانی رسید.
 
به گفته‌ی داریوش بابائیان مدیر پخش شکوفا فیلم، این فیلم از چهارشنبه (30 دی) در هشت سینمای شهرهای دیگر نیز اکران شده و 18 میلیون نیز فروش داشته است.
 
به گزارش ایسنا، علی عطشانی در فیلم «نقش نگار» پس از سال‌ها ناصر ملک مطیعی را برپرده سینماها آورده است. البته حضور همین بازیگر که تاکنون به عنوان یکی از موانع اکران فیلم عنوان می‌شد، پس از اکران هم برای انجام تبلیغات و نصب بیلبوردهای این فیلم با تصویر ملک‌مطیعی دردسرهایی را برای سازندگان آن به دنبال داشته است.
 
بهرام رادان، الهه حصاری، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان و گوهر خیراندیش از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

برچسب ها: سینما ، فیلم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار