تئاتر فجر 34؛

جشنواره از لحاظ کیفی معتبر خواهد بود

کارگردان نمایش «صبح ب خیر» جشنواره امسال را از لحاظ کیفی، جشنواره معتبرتری دانست.

سیروس همتی نویسنده و کارگردان نمایش «صبح ب خیر»، منتخب بخش مهمان سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: امسال با نمایش «صبح ب خیر» مهمان جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستم دورخیز بنده و گروه تئاتر مانی برای اجرای عمومی است. برای اجرای عمومی اثر در تئاتر شهر صحبت‌هایی با مدیر تئاتر شهر، دبیر جشنواره و مدیر مرکز هنرهای نمایشی داشتم. باتوجه به تعامل به وجود آمده قرار بر این شد که در سال آتی این نمایش به روی صحنه برود. با توجه به اینکه از اجرای عمومی نمایش قبلی  گروه سه سال می گذرد لذا برآن شدم تا اثری جدید تولید کنم نه بازتولید کارهای پیشین.

وی افزود: نمایش «صبح ب خیر» کار جدیدی است و خوشحالم که این نمایش قبل از اجرا در بخش مهمان جشنواره فجر تهران، در استان البرز اجرا موفقی داشته و در شهر مشهد هم اجرا خواهد رفت.

همتی در رابطه با سبک اثر خود اظهار داشت: نمایش تلفیقی از رئال و رئالیسم جادویی است، قصه  فرمانده‌ای که در شب عملیات صدایی او را آزار می‌دهد و در نهایت فرمانده، سربازی را برای خفه کردن صدا مامور می‌کند و...

بازیگر نمایش «بوقلمون» درباره تئاتر فجر و افزایش بخش ظرفیت مرور جشنواره اظهار داشت:تعداد نمایش‌های موجود در مسابقه ایران نسبت به دوره‌های گذشته جشنواره فجر زیادتر شده است و این بدان معناست که جشنواره از لحاظ کیفی، جشنواره معتبری خواهد بود در غیر اینصورت... 

گفتنی است؛ نمایش «صبح ب خیر» به کارگردانی سیروس همتی منتخب سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر از گروه تئاتر مانی در بخش مهمان روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار