«پیدا و پنهان» قاب‌های عکاسی

نمایشگاه گروهی عکس در فرهنگسرای اشراق میزبان علاقه‌مندان است.

کوروش یزدانی استاد عکاسی در خصوص نمایشگاه «پیدا و پنهان» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: موضوع این نمایشگاه مستند اجتماعی است که موضوع آن پیدا و پنهان جامعه ایران است که خیلی وقت‌ها خیلی از آدم‌‌ به راحتی از کنار آن عبور می‌کنند.

وی افزود: لوکیشن عکس‌ها بیشتر خود شهر تهران و برخی از مناطق اطراف تهران بوده که شامل سوژه‌های اجتماعی می‌شود. از برج آزادی و طریقه مواجهه مردم با آن تا قهوه‌خانه‌های محله‌های قدیمی همه و همه در آثار به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: شیوه گزینش من برای انتخاب آثار اولیه در نمایشگاه، میزان خلاقیت و آن دید هنری است که یک عکاس باید داشته باشد.

وی تصریح کرد: 29 اثر به دیوار نگارخانه «آفرینش نقش» فرهنگسرای اشراق آویخته شد که 95 درصد آن‌ها در 6 ماه گذشته کار شده است، همچنین با توجه به اینکه باید از کارها و هنرمندان جوان و تازه پا به عرصه گذاشته حمایت کرد، هدف من از برگزاری این نمایشگاه این بود که کارها ارائه شوند و با اینکه بعضی از هنرمندان این نمایشگاه، دیگر هنرجوی من نیستند و خودشان عکاس شده‌اند؛ اما کارها باید با برپایی نمایشگاه دیده شود و وارد دنیای حرفه‌ای گردد.

گفتنی است، نمایشگاه «پیدا و پنهان» تا 7 بهمن در فرهنگسرای اشراق میزبان هنردوستان است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.