شیراز؛

دستگیری كيف قاپ ها و کشف 55 فقره سرقت

رئيس پليس آگاهی استان فارس از دستگيری چهار سارق در شهرستان شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران کلانتری ۱۹ "بوستان" شهرستان شیراز سه نفر سارق درون خودرو را دستگیر و برای ادامه تحقیقات، متهمان را به پلیس آگاهی استان، منتقل كردند.


وی با اشاره به كشف مقادیری اموال شامل ضبط و پخش و باطری خودرو از متهمان دستگیر شده،‌ ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از اعضای این باند سارق درون خودرو كه همگی افراد سابقه دار هستند، 40 فقره سرقت اماکن خصوصی (ساختمان های در حال ساخت) كشف كه تاكنون ۳۶ نفر از شکات شناسایی و اموال مکشوفه به آنان مسترد شده است.


رئیس پلیس آگاهی استان فارس در ادامه از دستگیری یك سارق کیف قاپ و کشف 15 فقره سرقت از وی در شیراز خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره پرونده قاپ زنی در جنوب شرقی شهرستان شیراز توسط دو نفر راکبین یک دستگاه موتور سیکلت،‌ شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.


سرهنگ حیدری بیان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی این دو سارق كیف قاپ شناسایی، و یكی از آنها در شیراز دستگیر و 15 فقره كیف قاپی با همدستی یكی از دوستانش، از وی كشف شد.


وی با اشاه به انجام تحقیقات برای دستگیری همدست سارق، گفت: در این رابطه سه نفر مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از منزل مالخران تعداد 5 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که سارقان به صورت قاپ زنی سرقت كرده بودند کشف شد.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.