شیراز؛

زندان پايان خط سارقان منزل در شهرستان فسا

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" استان فارس، از دستگيري چهار نفر سارق منزل و کشف 8 فقره سرقت از آنها در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان،از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در اين شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت. 

سرهنگ "علي شيبانيان" ادامه داد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتي و فعال كردن گشت هاي انتظامي، به يك دستگاه سواري‌"آر دي" که در حال تردد در سطح شهر بودند مظنون و براي متوقف كردن خودرو وارد عمل شدند. 

وي اظهار كرد: زماني كه ماموران قصد متوقف كردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و چهار سرنشين آن كه خود را اهل ساکن کرمانشاه معرفي كردند، دستگير شدند. 

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" بيان کرد: در تحقيقات فني و پليسي انجام شده از متهمان، آنها به 8 فقره سرقت منزل در شهرستان "فسا" اقرار كردند. 

سرهنگ "شيبانيان" تصريح كرد: در بازرسي از محل اسکان سارقان كه يکي از مهمانسراهاي واقع در شهر "شيراز" بود، اموال مسروقه شامل؛ طلاجات، دو قبضه سلاح کمري و ساير اموال سرقتي از منازل، كشف شد. 

وي با بيان اينكه سارقان دستگير شده پس از بازجويي و تحقيقات تحويل مقامات قضايي و با قرار مناسب روانه زندان شدند، گفت: تلاش براي كشف ساير سرقت ها و شناسايي همدستان و مالخر ها و سرقت هاي احتمالي ديگر در ساير شهرستان ها با جديت ادامه دارد. 

انتهای پیام/ی
برچسب ها: زندان ، سارقان ، منزل ، فسا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.