پورغلامی: آندو به راحتی خود را با سبک بازی سایپا تطبیق می دهد

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیموریان از شعور فوتبالی بالایی برخوردار است و به راحتی خود را با سبک بازی نارنجی پوشان تطبیق می دهد.

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس تهران در جام شهدا گفت: سایپا شروع خوبی داشت و موقعیت های خوبی را در ابتدای دیدار ایجاد کرد اما پس از این که به گل رسیدیم تمرکز خود را از دست دادیم و تا حدی تیم ما در جریان بازی به خواب رفت.
 
وی افزود: اما در نیمه دون شرایط بازی با تدابیر مجید جلالی به سود سایپا رقم خورد در مجموع تیم ما در این دیدار تدارکاتی سنگین به خوبی محک خورد.
 
وی ادامه داد: جام شهدا تیم ها را در فضای بازی قرار می دهد و در این 2 مسابقه خود را به آمادگی رویارویی با پدیده در لیگ برتر می‌رسانیم.
 
پورغلامی درباره استفاده از آندرانیک تیموریان در ترکیب سایپا برابر پرسپولیس بیان کرد: آندو در دقایق معدود حضو در زمین نشان داد که از شعور فوتبالی بالایی برخوردار است و می تواند به راحتی خود را با سبک بازی سایپا تطبیق دهد به طور حتم کادر فنی سایپا در ادامه رقابت ها از توانایی کاپیتان تیم ملی بهره لازم را خواهد برد.
 
مربی تیم فوتبال سایپا تهران در مورد بازگشت مهدی ترابی وماهان رحمانی ملی پوشان امید این تیم به تمرینات اظهار داشت: شکست مقابل ژاپن بسیار تلخ بود، ما استراحتی برای این بازیکنان در نظر گرفته و آنها را با روحیه لازم برای ادامه رقابت های لیگ می‌رسانیم، به هر حال تمام بازیکنان تیم امید زحمت زیادی کشیدند اما در پایان نتوانستند آن کیفیت مطلوب را ارائه داده و طلسم راه نیافتن به المپیک پایان دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار