ابراهیم زاده: کادر فنی شناختی از تیم امید نداشت

سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان گفت: کادر فنی تیم امید شناخت لازم از بازیکنان را نداشتند اما شاهد بودیم که امیدهای ما بی ثبات بودند.

ابراهیم زاده: کادر فنی شناختی از تیم امید نداشتمنصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در خصوص عملکرد تیم ملی امید در مقابل  وقت‌های اضافی اول و دوم شرایط به کلی تغییر کرد و دیدیم که تیم از لحاظ شرایط بدنی وضعیت مناسبی نداشت بازیکنان ما از دقیقه 80 به بعد دچار افت شدید بدنی و گرفتگی پا شدند و همین موضوع کافی بود تا ژاپن به خوبی از موقعیت‌ ها استفاده کند و به گل برسد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تفاوت این بازی ودیگر بازی‌های تیم ملی در این مسابقات اظهار داشت: ما در این بازی شاهد ضد حملات بیشتری از ایران بودیم .

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که به نظر شما از لحاظ فنی تیم ملی امید در پستی دچار کمبود بود یا خیر گفت: زمانی که هافبک وسط ما یعنی روزبه چشمی به عقب دفاع می‌اید و در نقش دفاع وسط ظاهر می‌شود یا زمانی که کمندانی جای خود را تغییر می‌دهد بدین معنا است که تیم نتوانسته به ثبات برسد  و دچار خلاء در برخی پست‌هاست.

وی در ادامه افزود: تیم ملی ایران به دلیل حضور نداشتن بازیکنانی مانند آزمون و جهانبخش در خط حمله موجودیت بیشتری نداشته اما در پست‌های دیگر بازیکنان بیشتری وجود داشت و ما می‌توانستیم در خط میانی و دفاع بهتر عمل کنیم.

 سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان در خصوص انتقاد‌هایی که به سیستم چرخشی خاکپور گرفته می‌شود گفت: سیستم بازی بستگی به تفکرات مربی دارد و این گونه بازی کردن یعنی این که ما هنوز ثبات تیمی نداشته‌ایم و از ترکیب تیم ملی شناختی وجود نداشته است.

وی در خصوص دلیل اصلی راه پیدا نکردن تیم ملی فوتبال به مدت 40 سال به المپیک گفت: عمده‌ترین دلیل این اتفاق برنامه ریزی فصلی  است یعنی این که تمام برنامه‌های ما کوتاه مدت هستند به طور مثال به تیم ملی ژاپن یا قطر نگاه کنید مربیان این تیم ها چند سال است که در این تیم ها حضور دارند؟

 منصور ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که  ( همخوانی میان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید تا چه حد در این اتفاق موثر بود اظهار داشت: همیشه دعوا و درگیری باعث می‌شد تا مجموعه ضرر کند اگر دعوا و درگیری نبود و تیم ملی بزرگسالان، امید با یکدیگر تعامل داشتند و هم فکری می‌کردند شرایط بهتر از حالا بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار