سیمرغ 34؛

نسخه نهایی «عادت نمی‌کنیم» آماده اکران می‌شود+ تصاویر

«عادت نمی‌کنیم» از جمله فیلم‌هایی بود که برای ارائه فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، نسخه نهایی آن به دبیرخانه ارائه شد. اما در هفته جاری، این فیلم با اعمال اصلاحات مجددا به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهمیان، از جمله فیلم‌هایی بود که در مدت زمان تعیین شده برای ارائه فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، نسخه نهایی آن به دبیرخانه ارائه شد. اما در هفته جاری، این فیلم با اعمال اصلاحات مجددا به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

با توجه به اصلاحیات وارد شده به دومین ساخته ابراهیمیان، تدوین مجدد توسط ژینوس پدرام و ابراهیمیان صورت گرفت و با صداگذاری مجدد، این فیلم آماده نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

ابراهیم ابراهمیان که در جشنواره سی و دوم فیلم فجر با «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در بخش نگاه نو حضور داشت، در سی و چهارمین دوره این فستیوال با فیلم پر ستاره  «عادت نمی‌کنیم» در بخش سودای سیمرغ، با 21 فیلم دیگر به رقابت می‌پردازد.

فیلمنامه این اثر به صورت مشترک توسط سارا سلطانی و ابراهیمیان به نگارش درآمده و پیمان جعفری و شهرام اخلاص پور تهیه‌کنندگان آن هستند.

نسخه نهایی «عادت نمی‌کنیم» آماده اکران می‌شود

گفته می‌شود «عادت نمی کنیم» یکی از فیلم‌های مورد علاقه هیات انتخاب بوده و از آثار مهم این جشنواره به حساب می‌آید.

قابل ذکر است که این تنها فیلم هدیه تهرانی در جشنواره است. او بعد از چهار سال دوری از این فستیوال به رقابت با دیگر بازیگران زن نقش اصلی می‌پردازد.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ از دیگر بازیگران نقش اصلی این فیلم هستند. پانته آ پناهی ها، شیرین یزدان بخش، حدیث میر امینی، نقی سیف جمالی و رویا حسینی بازی در نقش های دیگر فیلم را بر عهده داشتنه اند.

در خلاصه داستان «عادت نمی کنیم» آمده است: وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار