مشهد؛

خيران سلامت آستین‌های خیر را بالا زدند

مدير شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: خيران سلامت استان خراسان رضوي نقش موثري در توسعه زير ساخت هاي بهداشتي و درماني استان ايفا مي كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمد جواد یزدانی در شورای مشارکت‌های اجتماعی و خیرین سلامت شهرستان کاشمر با بیان اینکه بسیاری از چالش‌های بخش بهداشت و درمان توسط کمک‌های خیرین برطرف شده است،گفت: باید تلاش کرد با ساماندهی جدید در امور خیرین امکانات و تجهیزات بهتری را در حوزه سلامت شهرستان فراهم کنیم.

وي با اشاره به اینکه خیرین سلامت علی‌رغم تمامی مشکلات تا کنون اقدامات موثري را در شهرستان برداشته‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش‌های خیرین، امروز بخش ICU بیمارستان، دیالیز و پایگاه اورژانس بیمارستان شهید مدرس ساخته و یا در دست احداث است.

یزدانی با اعلام اینکه بسیاری از خدماتی که مردم امروز در مراکز خدمات درمانی و بهداشتی استفاده مي کنند به همت خیرین است، افزود: خیرین بسیاری همچون خانواده مرحوم عربی مانند خیر درمانگاه تخصصی فاطمه‌الزهرا(س)، از ملک شخصی و اموال خود گذشته‌اند و به بخش سلامت شهرستان اختصاص دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر همچنين به تشکیل شورای مشارکت‌های اجتماعی خیرین سلامت در شهرستان اشاره كرد و گفت: با توجه به این که این شهرستان خدمات درمانی شهرهای مجاور را هم ارائه می‌دهد و دو بیمارستان شهید مدرس(ره) و حضرت اباالفضل (ع) به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و با توجه به فاصله بسیاری که با مشهد دارد، نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای در همه حوزه‌های بهداشت و درمان هستیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.