حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی:

دشمن در صدد ایجاد تغییر در مبانی انقلاب اسلامی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت : دشمن در صدد ایجاد تغییر در مبانی انقلاب اسلامی است.

دشمن در صدد ایجاد تغییر در  مبانی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدا... حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در دومین همایش میقات روحانیون شاغل در سپاه بااشاره به تقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد به میدان آوردن تمامی ظرفیت دنیای استکبار بر علیه انقلاب اسلامی هستیم و تقابل این دو جبهه هیچگاه تمام شدنی نیست.
 
وی با تاکید بر اینکه از دشمن نباید انتظاری جز کینه و دشمنی داشت اظهار داشت: در میدان تقابل میان جبهه حق و باطل بی طرفی عین بی دینی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی اظهار داشت:جنگ استکبار با انقلاب اسلامی بر سر مبانی و اصول بوده و دشمن در صدد ایجاد تغییر در این مبانی است.
 
وی پایبندی به اصول را از رموز بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) بر پایه ی این مبانی،انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و این مسیرنورانی با راهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب با اقتدار دنبال می شود.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد:امروز یگانه راه ادامه مکتب امام (ره)، فرمانبری مطلق از ولی فقیه است .
 
وی در ادامه با برشمردن شاخصه های مسئولان در نظام ولایی و انقلابی گفت : تقید به اسلام، تبعیت از ولایت، تبری و انزجار از دشمن، خدمتگزاری به مردم، بصیرت و توانایی ،از ویژگی های بارز افراد برای پذیرش مسئولیت در این نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان سخنانش با بیان اینکه دنیای استکبار امروز مسیر ضربه زدن به انقلاب اسلامی را از طریق نفوذ دنبال می کند گفت: تغییر گفتمان انقلابی، ترویج دین حداقلی، آسیب زدن به اقتدار و تغییر اذهان و اراده ها از جمله اهداف دشمن در اعمال راهبرد نفوذ است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار