برترین‌های اسلحه اپه بانوان معرفی شدند

صدرنشینی دانشگاه آزاد در پایان هفته چهارم لیگ شمشیربازی مردان

یازدهمین دوره مسابقات لیگ شمشیربازی سراسری با برگزاری دیدارهای هفته چهارم پیگیری شد که طی آن دانشگاه آزاد در مجموع سه اسلحه صدرنشین جدول رده‌بندی شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدارهای هفته چهارم یازدهمین دوره از مسابقات لیگ شمشیربازی سراسری مردان روز گذشته برگزار شد که طی آن و در اسلحه اپه تیم بافق با 35 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و دو تیم اصفهان و دانشگاه آزاد به ترتیب با 34 و 30 امتیاز رده‌های دوم و سوم این جدول را به خود اختصاص دادند.

در جدول رده‌بندی مربوط به اسلحه فلوره نیز تیم استقلال با 28امتیاز عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد. در این جدول دانشگاه آزاد با 27 امتیاز دوم شد ضمن اینکه تیم زنجان نیز با 26 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

تیم دانشگاه آزاد در جدول رده‌بندی مربوط به دیدارهای اسلحه سابر نیز صدرنشین شد. در این جدول دانشگاه آزاد با 18امتیاز بالاتر از بانک سرمایه و بافق قرار گرفت که به ترتیب با 16 و 14 امتیاز دوم و سوم شدند.

بدین ترتیب و با توجه به جدول رده‌بندی، هر یک از اسلحه‌ها، در جدول رده‌بندی مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر، تیم دانشگاه آزاد با 25 برد از 25 دیدار خود و مجموع 75 امتیاز صدرنشین شد و استقلال با 19 برد از 27 دیدار و مجموع 65امتیاز در رده دوم قرار گرفت ضمن اینکه تیم بافق نیز با 60 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در این جدول تیم‌های زنجان، البرز، امیدهای ایران، عقاب شیراز، اصفهان، ارومیه، سنگ پاسارگاد، تهران، قائمشهر، بانک سرمایه و شهدای شورمست به ترتیب در رده‌های چهارم تا چهاردهم ایستادند.

تثبیت صدرنشینی دانشگاه آزاد در آغاز مرحله برگشت لیگ سراسری بانوان

در چارچوب هفته نخست از مرحله برگشت ششمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان کشور و در دیدارهای برگزار شده اسلحه اپه، تیم دانشگاه آزاد با 37 امتیاز در صدر قرار گفت و تیم‌های توحید خوراسگان و هیات شمشیربازی همدان با 35 و 34 امتیاز رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی این اسلحه را از آن خود کردند.

در جدول رده‌بندی اسلحه فلوره نیز دانشگاه آزاد صدرنشین شد. این تیم با 37 امتیاز رده نخست این جدول را از آن خود کرد، ضمن اینکه دو تیم استقلال و آکادمی شمشیربازی تبریز نیز به ترتیب با 30 و 20 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دانشگاه آزاد همچنین رده نخست جدول رده‌بندی اسلحه سابر را نیز از آن خود کرد. این تیم در این جدول با 30 امتیاز صدرنشین شد، ضمن اینکه رده‌های دوم و سوم نیز به ترتیب به تیم‌های آکادمی شمشیربازی البرز و استقلال اختصاص پیدا کرد که صاحب 25 و 23 امتیاز شده‌اند.

بدین ترتیب در پایان هفته نخست از مرحله برگشت ششمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان و در جدول رده‌بندی مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر، تیم دانشگاه آزاد با 104امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

استقلال در این جدول با 75 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم آکادمی شمشیربازی البرز نیز با 57 امتیاز سوم شد.

برترین‌های اسلحه اپه بانوان معرفی شدند

در ادامه مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور، دیدارهای اسلحه اپه در بخش بانوان برگزار شد.

37 شمشیرباز از استان‌های مختلف برگزار کننده رقابت‌های یک‌روزه در این بخش بودند که طی آن و پس از پایان دیدارهای مقدماتی و حذفی، مهسا پوررحمتی از استان آذربایجان شرقی به عنوان نخست دست یافت. اعظم بختی از استان اصفهان دوم شد، ضمن اینکه سمانه خورشیدی و سکینه نوری به ترتیب از استان‌های همدان و آذربایجان‌غربی نیز جایگاه سوم مشترک را از آن خود کردند.

پیش از این در چارچوب رقابت‌های جایزه بزرگ، دیدارهای اسلحه فلوره بانوان برگزار شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار