وقتی مبلغ سعودی زنان را مایه اندوه و شرم می داند!

سخنان یک مبلغ سعودی در شرم و اندوه خواندن زنان سبب واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری 24 امارات، سخنان یک مبلغ سعودی در خصوص شرم و اندوه خواندن زنان سبب واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شد.

"علی المالکی،" مبلغ سعودی در گفتگو با گروهی از جوانان در شبکه ماهواره ای "بدایة" مدعی شد: "کسی که با دخترت و یا خواهرت ازدواج می کند، فرد صاحب فضلی است که از تو شرم و اندوه را برطرف کرده. چه بسیارند پدرانی که گریه می کنند و می گویند دو یا سه دخترم هنوز مانده اند و چه بسیار افرادی که می گویند: شکر خدا، امانت را ادا کردم."

پس از انتشار این سخنان، کاربران شبکه های اجتماعی با راه انداختن هشتگی به نام " علی المالکی- زن شرم است" به آن واکنش نشان دادند و آن را توهین به زنان و بازگشت به عصر جاهلیت توصیف کردند.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در واکنش به این اظهارات در توییتر نوشت: "دختر و خواهر من اشخاصی ارزشمند و کریم هستند و من برای آنها جز مردان پاک و گرامی انتخاب نمی کنم. "  همچنین کاربر دیگری با واکنش به سخنان وی در توییتر نوشت: "چه تفاوتی میان تفکرات او و تفکر ابوجهل و ابولهب وجود دارد؟ همه آنها معتقدند زن مایه ننگ است."

کاربر دیگر نیز با نام "هلا الجهنی" با واکنش به این سخنان در حساب توییتری خود نوشت: "نشان اخلاقی پیامبر در رفتار این فرد کجاست؟ این فرد و احمقانی از مبلغان ما سبب مشکل در تحریف چهره دین اسلام می شوند. آنها هستند که مشکل به شمار می روند."


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حدیثه
۰۹:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
حیف که جلوم نیستی و گرنه خون کثیف تو می ریختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
احمق دیوونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
تو خودت مایه عبرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
اسم شریف مرد راخراب کردید ولی شما باید با سگ ازدواج کنید که حاصل ازدواجتان مثل خودتان باشد توله سگهای
آخرین اخبار