کرمان؛

در تدوین سند اشتغال جوانان به حوزه ی ورزش توجه نشده

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در تدوین سند اشتغال استان کرمان باید به نقش دستگاه‌ها توجه نشده از جمله حوزه ورزش که در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ،استعدادیابی و پرورش ورزشکاران حرفه‌ای پرداخته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، روح‌الله اسدی در جلسه تخصصی کمیته اشتغال ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه اشتغال به طور آشکاربر رفاه عمومی و سطح رضایت افراد از زندگی تاثیر می‌گذارد، افزود: با توجه به این مهم ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار مهم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان یکی از مصوبات جلسه را اعلام فعالیت‌های دستگاه‌های عضو ستاد در خصوص توسعه اشتغال جوانان را به صورت مکتوب برای اطلاع‌رسانی به جامعه عنوان کرد و در ادامه گفت: در تدوین سند اشتغال استان دستگاه‌های عضو نقش بیشتری داشته باشند و با کمک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی جلسات نقد و بررسی سند پیشنهادی انجام شود.

وی با بیان اینکه در تدوین سند اشتغال استان کرمان باید به نقش دستگاه‌ها توجه بیشتری شود، اظهار داشت: به نقش دستگاه‌ها توجه نشده از جمله نقش حوزه ورزش که در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به استعدادیابی پرداخته و زمینه پرورش ورزشکاران حرفه‌ای را فراهم کرده و هم در حوزه آموزش با افزایش دوره‌های تخصصی زمینه افزایش مربیان فراهم شده و هم در خصوص تبیین فرهنگ ورزش در جامعه باعث رونق باشگاه‌های ورزشی شده است.

وی با اشاره به طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و نقش کلیدی و اثرگذاری که اداره کل ورزش و جوانان برای پیشبرد این طرح انجام داد، اذعان داشت: با اجرای این طرح هم در زمینه اشتغال و هم در زمینه پیشرفت ورزش یک بستر سازی مناسب صورت گرفته و نشان داده شد که دوران مدیریت از روی تخت روان به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از امضای تفاهم‌نامه همکاری ما بین کمیته امداد و اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در خصوص استفاده از امکانات کمیته امداد امام (ره) و معرفی جهت احداث باشگاه در مناطق هدف و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و توجه به کارافرینی اجتماعی منعقد خواهد گردید.

اسدی در پایان از همکاری شهرداری برای اختصاص بیلبوردهایی برای مسایل مبتلا به جامعه جوان به خصوص مبحث اشتغال و معرفی خدمات دستگاه‌های دولتی طی تفاهم نامه خبر داد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تدوین ، سند اشتغال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.