نادر عزت اللهی:

به سعید گفتم نباید خود را دخالت می داد

پدر سعید عزت اللهی بعد از مصاحبه تند پسرش درباره عملکرد تیم ملی امید گفت: سعید نباید خود را وارد حاشیه می کرد و این مسائل در کیفیت بازی اش تأثیر می گذارد.

به سعید گفتم نباید خود را دخالت می داد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نام سعید عزت اللهی بازیکن خوش آتیه کشورمان کمتر در رسانه ها می آید و هر زمان هم که نامش مطرح شده است برای تعریف از عملکرد خوبش بوده است، اما این بار خودش را به گونه ی دیگری در رسانه ها برجسته کرد.

عزت اللهی که تنها 19 سال دارد متولد انزلی است و فوتبال خود را زیر نظر پدرش که از پیشکسوتان فوتبال انزلی بود آغاز کرد و در سال 1391 زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان پیوست، اما پیشرفت وی متوقف نشد و در سال 1393 راهی مادرید شد تا به این تیم بپیوندد.

وی پس از مدتی حضور در اسپانیا راهی تیم روستوف روسیه شد تا هم بازی سردار آزمون شود.

عزت اللهی که سابقه 4 بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه دارد آن طور که پیداست از هواداران سرمربی پرتغالی اش است. وی پس از آن که توسط خاکپور به تیم ملی امید دعوت نشد و شاهد حذف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی بود، مصاحبه تندی را علیه کادر فنی تیم ملی امید انجام داد و به تعریف و تمجید از کارلوس کی روش پرداخت که این موضوع عکس العمل عده زیادی از فوتبالی ها را در پی داشت.

به همین منظور خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پدر عزت اللهی به گفتگو پرداخت و نظر وی را درباره این مصاحبه جویا شد، مادر عزت اللهی گفت: خودم با سعید صحبت کردم و به او گفتم که نباید در این موضوع دخالت کند. این گونه مصاحبه ها باعث می شود که فوتبالش ضربه بخورد. به هر حال این مسائل را خود مسئولان پیگیری می کنند و آن را حل و فصل می کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا سعید به خاطر آن که شاگرد کی روش بوده به تیم ملی دعوت شده است یا خیر‌؟ اظهار داشت: در مورد این موضوع چیزی نمی دانم اما سعید نظر خودش را گفته است.

پدر سعید عزت اللهی در مورد آینده فوتبالی پدرش گفت: سعید برای رسیدن به تمام چیزهایی که دارد زحمت زیادی کشیده است ولی اگر می خواهد موفق تر باشد، باید تمام تمرکزش را بر روی فوتبالش بگذارد و در مسائل حاشیه ای دخالت نکند، زیرا این گونه مسائل باعث افت کیفیت بازی وی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار