آبانگاه:

مصاحبه با شبکه های معاند، اثبات شود جرم است

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با مصاحبه محمد مایلی کهن با شبکه بی بی سی گفت:مصاحبه وی اگر اثبات شود جرم محسوب می شود.

حسین آبانگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصاحبه مایلی کهن با شبکه بی بی سی را حراست فدراسیون فوتبال بررسی می کند و پرونده را به کمیته اخلاق می دهد و در صورتیکه این موضوع اثبات شود با وی برخورد خواهیم کرد .

وی ادامه داد:مایلی کهن حق مصاحبه با شبکه معاند با نظام را نداشته است و اگر غیر فوتبالی صحبت کرده باشد جریمه خواهد شد.

وی در مورد اینکه کی روش هم با این شبکه مصاحبه کرده بود گفت:ما با کی روش هم برخورد کردیم اما اتفاقی افتاد که نگذاشتند این پرونده به جریمه و حکم برسد.

لازم به ذکر است محمد مایلی کهن که به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید با این تیم به قطر سفر کرده بود با شبکه بی بی سی مصاحبه کرد و این در حالی است که برخی مدعی اند این شبکه رسانه خود را معرفی نکرده است و محمد مایلی کهن اطلاعی از اینکه با کدام رسانه صحبت می کند نداشته و باید منتظر ماند تا تحقیقات حراست فدراسیون فوتبال در این باره کامل شود و حکم محمد مایلی کهن از طریق کمیته اخلاق اعلام شود .

این در حالی است که هر گونه مصاحبه در هر موضوعی با شبکه های فارسی زبان و معاند با نظام جمهوری اسلامی تخلف محسوب میشود و باید دید که در این باره فدراسیون فوتبال قاطعیت به خرج می دهد یا مثل بقیه موارد کوتاه می اید و مصالح خود را در نظر می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار