شیراز؛

بازداشت 23 مجرم در شهرستان داراب

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" استان فارس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 23 خرده فروش موادمخدر و اراذل و اوباش در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سرهنگ «فرج رستمی» گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی، برخورد و دستگیری خرده فروشان موادمخدر و هنجارشکنان اجتماعی در مناطق آلوده وجرم خیز شهرستان «داراب» به مرحله اجرا درآمد. 

وی با اشاره به حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان «داراب» در مراحل اجرای این طرح گفت: کشف مقادیری انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر، دستگیری ۱۸ نفر اراذل و اوباش، کشف تعدادی محصولات غیر فرهنگی و توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف، از نتایج اجرای این طرح است. 

فرمانده انتظامی شهرستان «داراب» با قدردانی از همکاری و تعامل دستگاه قضایی با پلیس، اجرای اینگونه طرح‌ها را در بالا بردن میزان امنیت عمومی بسیار مؤثر دانست و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، خرده فروشی مواد مخدر، پاتوق سازی منازل برای استعمال مواد مخدر و مواردی که با ارزش‌های اسلامی و اجتماعی مغایرت دارد، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی گزارش کنند. 

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.