اصفهان؛

فعالیت شوراهایی که در دولت قبل متوقف شده بودند از سرگرفته شد

فعالیت تمام شوراهایی که در دولت قبل متوقف شده بودند، در دولت تدبیر و امید از سرگرفته شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت ساز و کار شوراها در حوزه های مختلف اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش استان مانند شورای آب در دولت یازدهم بخوبی فعالیت خود را از سرگرفت.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شوراهای دستگاههای اجرایی در شهرستان ها و تبادل نظر برای اتخاذ راهبرد جهت حل مشکلات حوزه های مختلف در این شوراها، خواستار فعالیت بیشتر شورای آموزش پرورش شهرستان ها شد.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام پیگیری ها برای برگزاری انتخابات باشکوه که تمام سلایق مردم در آن وجود داشته باشند، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه سلایق باید بتوانند در انتخابات پیش رو حاضر شوند، افزود: امیدواریم از بیش از سه میلیون و 680 هزار واجد شرایط ، حداقل سه میلیون نفر در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

زرگرپور با اشاره به سرانجام رسیدن برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک) گفت: رئیس جمهوری برای چندمین بار ثابت کرد که به تمام شعارهای انتخاباتی خود پایبند است و دولت بطور جدی برای پیگیری مطالبات مردم تلاش می کند.

وی به سفر بیش از 90 هیات خارجی به استان اصفهان در مدت دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: حضور این هیات ها در اصفهان بیش از هر چیز بهبود روابط ایران با کشورهای دیگر را نشان می دهد.

استاندار اصفهان به کاهش تورم از 45 به 12 درصد اشاره کرد و گفت: طبق اعلام مسئولان دولت این میزان تا چند ماه آینده تک رقمی خواهد شد.

زرگرپور برداشته شدن تحریم ها و خط بطلان بر ایران هراسی چندین ساله را از بهترین دستاوردها و موفقیت های دولت یازدهم دانست و افزود: ورود به مرحله ای جدید از رونق اقتصادی در سال آینده از جمله اهداف اصلی دولت است.

استاندار اصفهان به 79 درصد رضایتمندی مردم از به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه در طی این چند ماه مذاکرات، نقد و نظرات آگاهانه، غیر آگاهانه و برخی بی انصافی ها وجود داشت، اما بزرگی و ارزش این توافق غیر قابل کتمان است.

همایش یک روزه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان روز یکشنبه با حضور فرماندارن، شهرداران و روسای آموزش پرورش شهرستانهای استان اصفهان با هدف هم افزایی و بررسی عملکرد در مجتمع فرهنگی تفریحی شماره سه آموزش و پروش اصفهان برگزار شد. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.