اردبیل؛

کاهش 20 درصدی تشکیل پرونده در ادارات تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: امسال تشکیل پرونده در ادارات تعزیرات حکومتی استان اردبیل در مقایسه با سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛حسین نجف‌زاده در جلسه بررسی روند مبارزه با تخلفات صنفی در اردبیل اظهار داشت: امسال در سطح استان اردبیل 11 هزار و 612 فقره پرونده در حوزه تخلفات صنفی مختلف تشکیل شده و رسیدگی به آنها توسط مبادی مربوطه انجام شده است.

وی از اعمال جریمه 19 میلیارد ریالی به متخلفان صنفی در سطح استان خبر داد و گفت: در کنار اعمال جریمه‌های نقدی برای واحدهای صنفی متخلف در سطح استان جریمه‌های غیرنقدی نیز برای این واحدها در نظر گرفته شده است.

نجف‌زاده با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در حوزه تخلفات صنفی در استان تصریح کرد: از تعداد پرونده‌هایی که در این حوزه تشکیل شده 8 هزار و 236 مورد در بخش کالا و خدمات، 2 هزار و 788 پرونده در حوزه تخلفات دارویی، بهداشتی و دامپزشکی و 603 پرونده نیز در بخش قاچاق کالا و ارز بوده که در مورد آنها رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در مورد جریمه‌های غیرنقدی اعمال شده در واحدهای صنفی متخلف در استان نیز بیان کرد: این گونه جریمه‌ها شامل تعطیلی واحدهای صنفی غیرمجاز، تعطیلی موسسات پزشکی غیرمجاز، ضبط کالاها و اجناس قاچاق به نفع دولت و برخی موارد دیگر بوده که متخلفان صنفی این جریمه‌های را متحمل شده‌اند.

وی از کاهش 20 درصدی تشکیل پرونده در ادارات تعزیرات حکومتی استان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: رکود بازار، ثبات نسبی قیمت‌ها و آزادسازی قیمت برخی از کالاها و خدمات از عمده دلایل کاهش تشکیل پرونده در حوزه تخلفات صنفی در استان اردبیل را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.