آرامی درنطق‌میان‌دستور:

دولتمردان حق ندارند مسائل سیاسی را با وظایف کاری ادغام کنند

عضو کمیسیون عمران‌ گفت: باید قبول کنیم هر یک از ما در دولت و مجلس در بوجود آمدن مشکلات نقش داشته‌ایم.

ن به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛منصور آرامی عضو کمیسیون عمران در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس امروز دوشنبه(5 بهمن ماه) اظهار کرد: بهمن‌ماه، ماه پیروزی خون بر شمشیر برتمام مردم شریف ایران و مردم حوزه انتخابیم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم از رییس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده و شخص آقای ظریف که برای مصالح ملی نهایت تلاششان را انجام دادند تشکر می‌کنم.

آرامی ادامه داد: باید بپذیریم که در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی دچار مشکل هستیم و باید قبول کنیم که هر یک از ما در دولت و مجلس در بوجود آمدن این مشکلات نقشی داشته‌ایم.

وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات ما ربطی به تحریم‌ها ندارد زیرا به برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اجرایی شدن نیاز دارد. کارخانه‌های‌ ما در بسیاری از بخش‌ها با رکود و تعطیلی مواجه هستند، مشکلات متعددی همچون ترافیک، آلودگی در شهرهای کوچک و بزرگ مشکلات‌زیادی را برای ساکنان آنها ایجاد کرده است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان اصل مهم،باید بعنوان برون رفت از این شرایط قرار گیرد واین اقتصاد مقاومتی که مورد توجه مقام معظم رهبری است باید بیش از این به آن اهمیت داد، ما با مفاسد اداری و اقتصادی مواجه هستیم و باید برای رفع آن تلاش بیشتری انجام دهیم، ما دولتمردان حق نداریم مسائل سیاسی را با مسائل کار و وظیفه‌ای که داریم باهم ادغام کنیم.

در پایان از زحمات و تلاش کسانی که برای از بین بردن مشکلات و مسائل کشور و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند نهایت تشکر را می‌کنم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار