دایی: وزارت خانه های دیگر را هم بررسی کنید/ فساد در فوتبال یک هزارم جاهای دیگر است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: هدف اصلی‌مان نتیجه گرفتن در بازی‌ فینال است و برای رسیدن به آن هم تلاش خواهیم کرد .

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام شهداء مقابل پرسپولیس ضمن عرض تسلیت درگذشت رضا احدی و بهزادی اظهار داشت: بازی سختی با پرسپولیس داریم و امیدوارم برنده این بازی باشیم افتخار می‌کنیم که در این جام شهدا شرکت می‌کنیم و قصد داریم در این جام موفق باشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: به هر حال بازی سختی را با پرسپولیس داریم ما قصد داریم خودمان را در این بازی محک بزنیم و با ارائه بازی خوب برنده  هم شویم.
 
همچنین ما از بازی‌های جام شهدا می‌خواهیم به عنوان بازی تدارکاتی استفاده کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و به هماهنگی و آمادگی بیشتری برای ادامه لیگ دست یابیم.
 
وی افزود: بازیکنان خوبی داریم همچنین ما باید تیمی داشته باشیم که برای قهرمانی در لیگ برتر آماده باشد به هرحال هدف اولمان کسب سهمیه آسیا است وامیدوارم به قهرمانی در لیگ برتر هم برسیم.
 
علی دایی بیان داشت: امیدوارم بازی فردا جذاب باشد و هواداران بتوانند بازی خوبی از دو تیم ببینند تا آنجا که توانستیم در فصل نقل و انتقالات تیم را تقویت کردیم و فکر می‌کنم به جز یکی و دو مورد بقیه بازیکنان مد نظر را جذب کردیم همچنین سعی می‌کنیم یک بازیکن که در لیست‌مان خالی داریم جذب کنیم.
 
وی در مورد گزارش پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: سالها است که فساد در فوتبال وجود دارد اما گوش شنوایی نیست با شناختی که از فوتبال دارم متاسفانه فساد در همه‌ جای آن وجود دارد همچنین فساد تنها در فوتبال نیست و در همه‌ی حوزه‌ها وجود دارد کسی نمی‌تواند فساد در فوتبال را نفی کند برای همین مجلس به این مسئله ورود پیدا کرده است.
 
وی گفت: خیلی خوشحالم که مجلس به این مسئله ورود پیدا کرده است و امیدوار هستم که فساد ریشه کن شود، فساد در فوتبال یک هزارم فساد در جاهای دیگر است امیدوارم با ورود به مجلس به این مسئله این مشکل برطرف شود.
 
وی درباره حذف تیم‌ ملی امید بیان کرد: موقعی که تیم ملی امید حذف شده است چه فایده‌ای دارد  که  درباره برنامه ریزی صحبت کنیم و از کادر فنی تیم ملی امید انتقاد کنیم به هر حال از کسانی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنیم قبل از اینکه تیم ملی حذف شود باید برنامه ریزی می‌کردیم الان تیم ملی حذف شده است و انتقادی از این تیم ندارم و به همه‌ی اعضای این تیم خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار