کرمان؛

برگزاری جشنواره علمی فرهنگی «فجر» در کرمان

مدیر فرهنگسرای جان جهان شهرداری کرمان گفت: فرهنگ‍‌سرای جان جهان شهرداری کرمان، از ششم بهمن ماه جاری جشنواره علمی فرهنگی «فجر» به مدت ده روز آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، سلمان متحدین افزود: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان و ترویج و تعمیق ارزشهای انقلابی و اخلاقی، به مدت 10 روز از ششم تا شانزدهم بهمن ماه در محل این فرهنگ‌سرا برای عموم شهروندان(کودکان، نوجوانان و خانواده ها) برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ‌سرای جان جهان شهرداری کرمان با اشاره به اینکه این جشنواره برای مقاطع سنی مختلف در نظر گرفته شده است؛ ادامه داد: هم در کارگاه ها و هم در نمایشگاه های محصولات فرهنگی و کتاب این جشنواره، اقلام مختلف با موضوعات متنوع ویژه سنین مختلف فراهم شده است تا انتظارات همه برآورده شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما آشنا کردن نسل کودک و نوجوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و می‌توان با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب به خوبی از عهده این مهم برآمد؛ تصریح کرد: برگزاری کارگاه های نقاشی، کارگاه نجوم، رباتیک، آموزش‌های امدادی و اوریگامی، نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی مذهبی، بخش های سرگرمی، علمی، حل جدول و ورزشی از بخش‌های این جشنواره هستند.

متحدین با اشاره به همکاری آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 در اجرای این برنامه خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدارس شهر کرمان می توانند با هماهنگی و اطلاع از ساعت کارگاه ها در این جشنواره شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: این جشنواره هر روز از ساعت 8 صبح تا 12:30 ظهر و 16 عصر تا 20 شب در محل فرهنگسرای جان جهان واقع در بزرگراه امام، نرسیده به میدان بیرم آباد، ابتدای خیابان شهید قدوسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: جشنواره ، فجر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.