توضیحات یک خواننده درباره ماجرای سکته یک هوادار در کنسرتش

قضاوت عجولانه و ناعادلانه برخی خبرگزاری‌ها از اتفاقی که در کنسرت اشرف‌زاده افتاد.

حجت اشرف‌زاده خواننده، در مورد اتفاق ناگهانی که در کنسرت تهران افتاد، به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متأسفانه، جمعه شب در کنسرت تهران، یکی از مخاطبان که در حال خروج از سالن بودند در جلوی سن زمین می‌خورند که من تا چند ثانیه متوجه این موضوع نمی‌شوم. بعد از آن به محض اینکه متوجه شدم، در حین اجرا به مدیر برنامه اشاره‌ای داشتم که سریعا به من گفتند ادامه بده.

وی افزود: اگر در آن زمان موسیقی قطع می‌شد، عده‌ای برای اطلاع از اینکه چه اتفاقی افتاده است به آن سمت هجوم می‌آوردند و شرایط برای آن فرد سخت‌تر می‌شد و ممکن بود برایشان خطرناک‌تر باشد.

این خواننده ادامه داد: چون ایشان در مکانی بودند که درب اصلی ورود و خروج بود و من در حال اجرا کردن قطعه پایانی بودم. اگر وقفه‌ای ایجاد می‌شد، عده‌ای برای خارج شدن به سمت درب‌ها هجوم می‌آوردند و باعث بی‌نظمی در برنامه می‌شد.

وی در مورد قضاوت عجولانه و ناعادلانه برخی رسانه‌ها توضیح داد: متأسفانه بعضی از خبرگزاری‌ها بدون آن‌که اطلاعی از ماجرا داشته باشند، قضاوت عجولانه‌ای داشتند که باعث ناراحتی بسیار زیاد من شد.

اشرف‌زاده در مورد نوع بیماری این فرد چنین گفت: طبق توضیحی که خودشان به ما دادند، بیماری دارند که هر چند سال یکبار، بخش بیهوشی مغزشان فعال می‌شود. البته ما به سختی و با کمک آقای تفرشی توانستیم ایشان را پیدا کنیم، اما بسیار خوشحالم که حالشان رو به بهبود است و اتفاقی بدی برایشان پیش نیامد. لذا ماجرای سکته ایشان در برنامه صحت ندارد.

وی افزود: با اینکه خبرنگاری از رادیو در آن شب حضور نداشته است؛ اما مجری برنامه رادیو آوا دیروز صبح در مورد من قضاوت ناعادلانه داشتند و اصرار داشتند که بگویند من بی‌حرمتی کرده‌ام و باید برنامه را قطع می‌کردم؛ اما نمی‌دانستند که شاید در صورت قطع برنامه ممکن بود فاجعه‌ای به بار بیاید.



انتهای پیام / 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.