قزوین؛

اعزام 80 نفر از طلاب جوان قزوینی به اردوی راهیان نور

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از اعزام 80 نفر از طلاب جوان قزوینی به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی  با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در دهه فجر افزود: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تمام مدارس مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: از آغاز مهر ماه سال جاری برنامه اعزام مبلغان را به مناطق جنگی را در دست داشته‌ایم که تا به امروز بیش از 80 نفر از طلاب در دو حوزه خواهران و برادران به این مناطق اعزام شده‌اند.

مصطفایی با بیان اینکه علاوه بر اعزام مبلغان، اعزام افراد عادی از تمام نواحی استان به اردوی راهیان نور همراه با روحانیون کاروان‌ها نیز صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال جاری برنامه اعزام افراد عادی و 80 نفر از طلاب جوان را به عنوان زائر به اردوی راهیان‌نور در دستور کار داریم.

این مسئول عنوان کرد: 50 نفر از روحانیون و طلاب به مدت 11 روز به منطقه نارنده بخش کوهین اعزام شدند که علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌های مشاوره و سبک زندگی و جلسات معرفی آسیب‌های ماهواره را نیز برگزار کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، فعالیت‌های سازندگی از جمله انتقال آب از دل کوه به روستای نارنده را از دیگر اقدامات روحانیون اعزام شده به آن منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی چند ماه گذشته از سوی سازمان بسیج طلاب قزوین عنوان کرد: یادواره شهدای روحانیون با همکاری دیگر نهادها از جمله اداره‌کل تبلیغات برگزار شد که البته مسئولیت اصلی برگزاری این برنامه بر عهده این سازمان بود.

مصطفایی، برگزاری مراسم تکریم شهدا، اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد در هفته دفاع مقدس و هفته بسیج و 9 دی را از جمله برنامه‌های صورت گرفته در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: جلسات بصیرت افزایی در حوزه برادران و خواهران نیز برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اعزام 150 نفر از زائران و مبلغان و مبلغات در سالروز رحلت امام خمینی (ره) به حرم رهبر کبیر انقلاب بیان کرد: همچنین 15 نفر از طلاب جوان برای شرکت در دوره صادقین به مرکز قم اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.