قزوین؛

افتتاح 5 پایگاه بسیج اصناف طی دهه فجر در شهرستان‌های قزوین

رئیس بسیج اصناف قزوین گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 5 پایگاه بسیج اصناف در شهرستان‌های آبیک، تاکستان، آوج، بویین‌زهرا و البرز افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛نصرت‌الله زالی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر این سازمان برنامه‌هایی را از جمله برگزاری دیدار با خانواده شهدای اصناف پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ انقلاب در مسجد آقا سیدعلی قزوین در روز 21 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء افزود: در مساجد جامع شهرستان‌ها نیز جشن انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس بسیج اصناف استان قزوین افتتاح پایگاه‌های بسیج اصناف در شهرستان‌های آبیک، تاکستان، آوج، بویین‌زهرا و البرز را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج اصناف استان در دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: شرکت دادن بازاریان در غبارروبی مزار شهدا و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان در دهه فجر است.

زالی برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در تمام شهرستان‌های استان قزوین از ساعت 7:30 تا 10 صبح در طول دهه فجر را از دیگر برنامه‌های سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی سازمان بسیج اصناف قزوین برشمرد و ادامه داد: اعلام ورود امام خمینی (ره) با بلندگو در بازار و آذین‌بندی اتحادیه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های دهه فجر است. 

وی برگزاری 60 کارگاه‌ آموزشی فقه بازار در استان قزوین را از اقدامات صورت گرفته سازمان بسیج اصناف قزوین طی چند ماه گذشته عنوان کرد و یادآور شد: بیش از 2 هزار و 450 نفر از گروه بازاریانی که به دنبال پروانه کسب هستند در این کلاس‌ها شرکت کردند؛ در این کارگاه‌های آموزشی از ظرفیت مربیان مجرب از جمله امام جمعه و جماعات استان و شهرستان‌ها استفاده شده است.

رئیس بسیج اصناف استان قزوین با بیان اینکه طرحی با عنوان تعطیلی مغازه‌ها هنگام نمازهای پنج‌گانه به مدت 20 دقیقه در استان و شهرستان‌ها اجرا شده است، گفت: در برخی از مساجد از جمله مسجد آقاسیدعلی قزوین به دلیل ازدحام جمعیت بازاریان و نمازگزاران نماز در دو وعده اقامه می‌شود؛ در دیگر شهرستان‌ها به استثنای شهرستان تاکستان نماز در یک نوبت خوانده می‌شود.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.